“Kazim”

Vurdert som nr. 4 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2021

Var god mat med en servitør med god innlevelse. Nøt hele opplevelsen og koste meg hvert sekund. Fikk meg til å føle meg som en vip

Takk, Vegard1410

Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte snegler til forrett, hjort til middag og sjokolademousse til dessert. Maten var nydelig. Fikk forretten etter jeg var ferdig med middagen, så servicen var litt så som så. Men var nok en som var ny som serverte oss. Lov å gjøre feil når maten er såpass bra.
Avsluttet med noen cocktails som var overraskende bra. Sneglene var vel det beste, så de kan anbefales på det sterkeste!

Takk, 586pern
Anmeldt 6. februar 2021

Da vi synes det er hyggelig med vin til maten forsøkte vi Justeat i dag og fikk mat hjem fra Mirabel i Lillestrøm. Vi vet at maten er bra der, men at den skulle være like bra og delikat etter en biltur var rett og slett imponerende. Flott lagt opp god smak og varm når vi fikk det på bordet etter en 8km biltur. Mirabel i Lillestrøm er en sikker vinner.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, Serendra
Anmeldt 5. desember 2020

God mat! Kelneren Kazim er dyktig og morsom. Her er det topp stemning og koselige omgivelser, selv i denne Corona tiden

Dato for besøk: desember 2020
Takk, vanessabX3571SU
Anmeldt 5. desember 2020

Super service fantastisk stemning med kjempe god mat. Kazim var vår kelner og han var kjempe snill og hyggelig. Desserten var utrolig god !!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 692bahare

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!