“Bursdagfest”

Vurdert som nr. 4 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2021

Fra oslo og ble invitert på bursdagsfeiring med venner, det ble bestilt bord på Mirabel resturant lillestrøm. Vi fikk kjempe godt velkomst og første inntrykk der hvor vi ble følgt til bordet og de fikk oss til å føle oss som hjem. Vi bestillte drikker der hvor servitøren Cazim ga oss fullt underholdning av drikken vi bestillte og anbefalinger av hvordan vi burde bestille.( med tanke på at vi var en gjeng). Videre fikk vi en personlig opplæring av hvordan å smake vinen og teste det (selvfølgelig med italiensk vibe) og hvordan vi videre skulle bestille maten. Kort fortslt var alt kjenpe bra og forventningen til hvordan man blir behandlet som et kunde på resturant var servert høyere enn forventet. Vi ble behandlet som en VIP-gjest med andre ord. Tips: Hvis dere har tenkt å dra til Mirabel resturant, anbefaler jeg dere å møte Cazim. Får dere det til vil det bli garanti på at det blir en bra servering med underholdning.

Takk, AMMUAI
Hisham E, Eier på Mirabel Restaurant Og Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tussen takk for din tilbakemeld.

Anmeldt 23. juli 2021

Vanvittig hyggelig kelner som tok vare på oss gjennom hele oppholdet, også veldig god mat ingenting negativt å si på besøket.

Takk, JankoMartincevic

Tussen takk for din tilbakemeld.

Anmeldt 23. juli 2021

Cazim er en bra servitør, fikk meg til å føle hjemme og komfortabel ved bordet mitt. Veldig bra ører hørte alt jeg bestilte uten problem

Takk, PoopPlug2000
Anmeldt 23. juli 2021

Var god mat med en servitør med god innlevelse. Nøt hele opplevelsen og koste meg hvert sekund. Fikk meg til å føle meg som en vip

Takk, Vegard1410
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte snegler til forrett, hjort til middag og sjokolademousse til dessert. Maten var nydelig. Fikk forretten etter jeg var ferdig med middagen, så servicen var litt så som så. Men var nok en som var ny som serverte oss. Lov å gjøre feil når maten er såpass bra.
Avsluttet med noen cocktails som var overraskende bra. Sneglene var vel det beste, så de kan anbefales på det sterkeste!

Takk, 586pern

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!