“Mirabel”

Vurdert som nr. 5 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021

Veldig hyggelig opplevelse, med helt utrolig bra service av servitøren Kazim. En veldig blid og glad servitør som sørget for at vi hadde en bra opplevelse hos restauranten. I tillegg var maten ekstremt god og sto til forventningene. Verdt å dra tilbake til!:)

Takk, snegar

Anmeldt 3. august 2021

Takk for god pizza og øl. Rask service. Bra stemning. Fin feiring av bursdag og sommerfest med jobb.
Kazim var veldig hyggelig

Takk, charlottet97
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

God mat og koselig sted og atmosfære, men man får verdens minste "dyr burger" her. Pizzaen var god til grei pris. Ellers brukte lang tid på å få maten...

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 24. juli 2021

Har besøkt Mirabel mange ganger og det har vært positivt ,men fredag 23.juli ble jeg skuffet.
Da jeg ikke tåler hvitløk, sa jeg fra om dette. Jeg bestilte en rett og servitøren
skulle undersøke om det var hvitløk i den, det var det.
Bestilte Cesar salat isteden. Salaten kom, men der var det med krutonger, som det er hvitløk i , pluss hvitløkdressing ! Jeg snakket igjen til servitøren, hun skulle høre om de hadde en annen dressing, det hadde dere ikke.
Kyllingen som var i salaten er noe av det tørreste jeg har spist !
Her må dere skjerpe dere.
Det er helt sikkert flere enn meg som ikke tåler
hvitløk, forstår ikke hvorfor restaurantene må ha dette i nesten alle retter.
Dere må ha alternativer !

1  Takk, toves852
Anmeldt 23. juli 2021

Fra oslo og ble invitert på bursdagsfeiring med venner, det ble bestilt bord på Mirabel resturant lillestrøm. Vi fikk kjempe godt velkomst og første inntrykk der hvor vi ble følgt til bordet og de fikk oss til å føle oss som hjem. Vi bestillte drikker der hvor servitøren Cazim ga oss fullt underholdning av drikken vi bestillte og anbefalinger av hvordan vi burde bestille.( med tanke på at vi var en gjeng). Videre fikk vi en personlig opplæring av hvordan å smake vinen og teste det (selvfølgelig med italiensk vibe) og hvordan vi videre skulle bestille maten. Kort fortslt var alt kjenpe bra og forventningen til hvordan man blir behandlet som et kunde på resturant var servert høyere enn forventet. Vi ble behandlet som en VIP-gjest med andre ord. Tips: Hvis dere har tenkt å dra til Mirabel resturant, anbefaler jeg dere å møte Cazim. Får dere det til vil det bli garanti på at det blir en bra servering med underholdning.

Takk, AMMUAI
Hisham E, Eier på Mirabel Restaurant Og Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tussen takk for din tilbakemeld.

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!