“Trivelig restaurentbesøk”

Vurdert som nr. 5 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021

Nydelig mat og kunnskaprik servitør gjorde kvelden meget trivelig !Kom med gode anbefalinger til mat og vin !

1  Takk, KNUTERI

Anmeldt 5. august 2021

Veldig hyggelig opplevelse, med helt utrolig bra service av servitøren Kazim. En veldig blid og glad servitør som sørget for at vi hadde en bra opplevelse hos restauranten. I tillegg var maten ekstremt god og sto til forventningene. Verdt å dra tilbake til!:)

Takk, snegar
Anmeldt 3. august 2021

Takk for god pizza og øl. Rask service. Bra stemning. Fin feiring av bursdag og sommerfest med jobb.
Kazim var veldig hyggelig

Takk, charlottet97
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

God mat og koselig sted og atmosfære, men man får verdens minste "dyr burger" her. Pizzaen var god til grei pris. Ellers brukte lang tid på å få maten...

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 24. juli 2021

Har besøkt Mirabel mange ganger og det har vært positivt ,men fredag 23.juli ble jeg skuffet.
Da jeg ikke tåler hvitløk, sa jeg fra om dette. Jeg bestilte en rett og servitøren
skulle undersøke om det var hvitløk i den, det var det.
Bestilte Cesar salat isteden. Salaten kom, men der var det med krutonger, som det er hvitløk i , pluss hvitløkdressing ! Jeg snakket igjen til servitøren, hun skulle høre om de hadde en annen dressing, det hadde dere ikke.
Kyllingen som var i salaten er noe av det tørreste jeg har spist !
Her må dere skjerpe dere.
Det er helt sikkert flere enn meg som ikke tåler
hvitløk, forstår ikke hvorfor restaurantene må ha dette i nesten alle retter.
Dere må ha alternativer !

1  Takk, toves852

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!