“Nydelig plasd”

Vurdert som nr. 5 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 16. september 2021

Nydelig plass med veldig hyggelig betjening og atmosfære er både romantisk og trivelig. Plassen passer for romantisk date like godt som til en trivelig kveld med venner eller kolleger.

Takk, ketlynn2021

Anmeldt 16. september 2021

Svært god mat og gjestfri ansatte! Vi har besøkt denne restauranten flere ganger i forretningsmessig sammenheng, og vi kommer stadig tilbake. Gleder oss allerede til neste gang.

Takk, christofferb782
Anmeldt 16. september 2021

Fantastisk sted. Føler meg alltid hjertelig velkommen her. Omar er en veldig jovial og herlig type. Servitørene stiller opp og går den ekstra milen for å gjøre kundene fornøyde. Denne restauranten er 10/10 og jeg kommer alltid innom når jeg er i området.

Takk, Jorgen-willumsen
Anmeldt 16. september 2021

Byens beste mat og hyggeligste betjening, anbefales på det sterkeste. Her er det bare å legge inn i reiseplanen

Takk, perlQ231BC
Anmeldt 16. september 2021

Flott sted med en unik atmosfære og svært hyggelig betjening - maten smakte fortreffelig!!

Likte spesielt betjeningens evne til å anbefale kombinasjoner mht mat og drikke!

Anbefales på det sterkeste!

Takk, eriksT1981CE

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!