“God sushi og raskt tilberedt”
Anmeldelse av Moshi Moshi Sushi Bar

Moshi Moshi Sushi Bar
Vurdert som nr. 23 av 46 Restauranter i Lillestrøm
Kjøkken: Sushi
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Kvaliteten på sushien tilsvarer en mellomting mellom iSushi og de beste restaurantene, så absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, pervigg0l

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Lekkert anrettet sushi, ferdig for henting av take-away på 10 minutter. Alltid hjelpsomme og alt er rent og pent. Beste sushien i byen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Margrethe R
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god sevice. Ringer alltid på forhånd for å slippe venting. Små lokaler, men det går fint an å spise der. Favoritt Sushi!

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Lynet74
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Store porsjoner og en hyggelig betjening. Dessverre var noen av fiskebitene seige, og ura maki-rullene var litt løse. For lite wasabi. Fisken var for kald, og maten var ikke så kreativt anlagt som bildene viser.

Dato for besøk: november 2017
Takk, matkritisk
Anmeldt 9. august 2017

Alene hjemme gikk turen innom Moshi Moshi Sushi Bar for å ta med meg middag hjem. Hyggelig betjening som var tålmodig med en uerfaren sushi mann som meg. For noe over hundrelappen fikk jeg med meg mat som absolutt frister til gjentagelse

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, ZuperTobben

Reisende som så på Moshi Moshi Sushi Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo
Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Moshi Moshi Sushi Bar? Del dine erfaringer!