“Under enhver kritikk”
Anmeldelse av Scene 5

Scene 5
Vurdert som nr. 30 av 46 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 3. november 2018

Vi var seks personer som hadde bestilt billetter til en ettermiddag med jazzkafe og hadde også sett fram til å spise et bedre måltid. Hadde fått bekreftet bordbestilling, men den var blitt tatt av andre. Ble drevet fra skanse til skanse av personalet og ble tilslutt tilbudt plass i baren. Da kom det plutselig en annen ansatt og skrek til oss at det ikke var lov å sitte der, og tok fysisk tak i oss og viste oss bort. Da vi adekvat prøvde å forklare situasjonen tilkalte de en sikkerhetsansvarlig pga. situasjonen som hadde oppstått. Vi opplevde hendelsen som både krenkende og en øvelse i maktdemonstrasjon. Her var det de som bestemte og kundebehandling er tydeligvis er fremmedord. Det skal også sies at vi var en gjeng godt voksne personer som alle jobber med mennesker til daglig innenfor helsesektoren og har møtt en del mennesker og utfordringer, og er god på å lese mennesker. Men dette var toppen av krenkende behandling, og ikke var de interesse i å høre vår versjon samt hvordan vi ble flyttet rundt i lokalet. Det endte opp med at vi forlot stedet og fant et annet passende sted i Lillestrøm der de vet å sette pris på kundene sine. Aldri mer Scene 5 og anbefaler heller ingen av mine venner og bekjente å besøke stedet. Der skal jeg være en god ambassadør både privat og på sosiale medier.

2  Takk, ImsaP

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat - spiste kveite.
Kjempegod service og svært hyggelig vertskap som alltid tar seg tid til en prat.
Bare gode anbefalinger!

1  Takk, LillT
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening og god stemning. Vi storkoste oss. Mulig å bestille langbord til hele vennegjengen

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Margrethe R
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Nydelig mat servert av særdeles hyggelige servitører. Nam!! Hit kommer vi gjerne igjen!!
Tusen takk for oss:)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Janne F
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Jeg hadde gleden av å være her nok en gang. Deilig mat og god service. Biffen var veldig mør og saftig. Lokalet er kanskje ikke det triveligste, men rikelig med gode mennesker og supert vertskap er jo egentlig viktigst

Dato for besøk: mai 2018
Takk, HCMy

Reisende som så på Scene 5, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Scene 5? Del dine erfaringer!