“Veldig hyggelig kveld”
Anmeldelse av Fratelli Ristorante Italiano - STENGT

Fratelli Ristorante Italiano
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

"Nye" Fratelli leverte topp service og nydelig mat.
Må fremheve betjeningen som gjorde kvelden ekstra hyggelig.

Takk, Sissel B

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid god mat og rikelige porsjoner. Hyggelig atmosfære og god service.
Loungen er også et fint sted.

Takk, Lena H
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Gikk for andebryst og det bør du gjøre også. Helt himmelsk med ovnsbakte poteter til. Betjeningen er proffe og oppmerksomme. Full restaurant denne fredagskvelden. Kommer tilbake. Husk å bestille bord.

Takk, Anne_K_1964
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

God stemning, hyggelig personale men litt stresset stemning. Veldig god mat og variert meny innenfor sjangeren

Takk, toneir_na
Anmeldt 10. oktober 2018

God service, god mat og stemning. Vi var ikke informert om at vi måtte velge fra lunsjmenyen når vi hadde bestilt bord kl 1500. Bortsett fra dette var alt topp.

Takk, Lena Å

Reisende som så på Fratelli Ristorante Italiano, så også på