“Hyggelig kveld med fantastisk mat”
Anmeldelse av Fratelli Ristorante Italiano - STENGT

Fratelli Ristorante Italiano
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 14. desember 2018

Super beliggenhet midt i Storgata. Fantastisk mat! Flotte lokaler. Hyggelig betjening. Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Takk, Anne-Mette T

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Her var vi en gjeng på nesten 40 stk, bestilte i sen tid. Disse folka fikset og ordnet! Og kvelden ble helt fantastisk! Alle jeg snakket med syntes det var fantastisk god mat! Hit kommet vi igjen! Og har vært med jobben og privat før❤️ pluss er at de har plass til tvilling vogn inn dørene hvis man vil ut å spise med tvillinger eller tette søsken!

1  Takk, lillp2015
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Jeg foreslo for kjæresten at vi skulle ut å spise pizza. Han var superkritisk da han har helt klare ønsker for hvordan er pizza skal være (må nevne at han er svensk)
Vi bestilte to forskjellige pizzaer for å kunne dele. Pizzaene var akkurat slik han ønsket. Tynn fin bunn, ikke hard og deilig smak.
Blir nok flere pizzaer her i framtiden.
God service og hyggelig personale.

1  Takk, trinelisem2016
Anmeldt 9. november 2018

Bordet var klart, som bestilt. Maten kom raskt og smakte godt. Valgte retter var kjøtt, forskjellig indrefilet. Anretningen var helt grei. Standard is-dessert. Med et par vinglass ble det totalt NOK 550 pr pers.

Nye eiere siden sist men det meste så og føltes som før. Et solid valg om man skal på restaurant i Lillestrømområdet,

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, talund
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

"Nye" Fratelli leverte topp service og nydelig mat.
Må fremheve betjeningen som gjorde kvelden ekstra hyggelig.

Takk, Sissel B

Reisende som så på Fratelli Ristorante Italiano, så også på