“God mat, anbefales”
Anmeldelse av Fratelli Ristorante Italiano - STENGT

Fratelli Ristorante Italiano
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste en pastarett og en kjøttrett, og jeg må si at maten var helt fantastisk. Personalet var veldig hyggelige og fulgte med på om det var noe vi trengte. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Erimid

Anmeldt 18. desember 2018

Servicen var god og betjeningen hyggelig, forekommende og morsom. Bestillingen av mat og drikke gikk greit. Maten kom fort og var meget god.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Arne S
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Det er julebord sesong og mye folk ute, det er greit, men det vet også restauranten og kan også bemanne etter det.

Det tok lang tid å få bestilt noe å drikke og bestille maten. Og det tok en time før bi fikk maten. Maten var grei nok, selv om vi selvfølgelig måtte vente ekstra på potetene...

Takk, 943kjetilv
Anmeldt 14. desember 2018

Super beliggenhet midt i Storgata. Fantastisk mat! Flotte lokaler. Hyggelig betjening. Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Takk, Anne-Mette T
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Her var vi en gjeng på nesten 40 stk, bestilte i sen tid. Disse folka fikset og ordnet! Og kvelden ble helt fantastisk! Alle jeg snakket med syntes det var fantastisk god mat! Hit kommet vi igjen! Og har vært med jobben og privat før❤️ pluss er at de har plass til tvilling vogn inn dørene hvis man vil ut å spise med tvillinger eller tette søsken!

1  Takk, lillp2015

Reisende som så på Fratelli Ristorante Italiano, så også på