“Kanskje Lillestrøms beste”
Anmeldelse av Fratelli Ristorante Italiano - STENGT

Fratelli Ristorante Italiano
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. januar 2019

Her får du god mat til en ok pris. Hyggelig betjening. Kanskje litt trangt mellom bordene, men det tenker du ikke på. Sentralt beliggende.

Takk, Rune O

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste en pastarett og en kjøttrett, og jeg må si at maten var helt fantastisk. Personalet var veldig hyggelige og fulgte med på om det var noe vi trengte. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Erimid
Anmeldt 18. desember 2018

Servicen var god og betjeningen hyggelig, forekommende og morsom. Bestillingen av mat og drikke gikk greit. Maten kom fort og var meget god.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Arne S
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Det er julebord sesong og mye folk ute, det er greit, men det vet også restauranten og kan også bemanne etter det.

Det tok lang tid å få bestilt noe å drikke og bestille maten. Og det tok en time før bi fikk maten. Maten var grei nok, selv om vi selvfølgelig måtte vente ekstra på potetene...

Takk, 943kjetilv
Anmeldt 14. desember 2018

Super beliggenhet midt i Storgata. Fantastisk mat! Flotte lokaler. Hyggelig betjening. Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Takk, Anne-Mette T

Reisende som så på Fratelli Ristorante Italiano, så også på