“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Fratelli Ristorante Italiano - STENGT

Fratelli Ristorante Italiano
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. Anbefales. Vi delte to forretter og gikk for biff samt blåskjell til hovedrett.

Takk, Simen K

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte bord på Internett en Onsdag. Vi ville bare ha lett mat før kino. Lasagne med salat. Helt grei mat. Vanskelig å ikke få denne bra vil jeg tro da dette faktisk er en Italiensk restaurant.

Takk, royb234
Anmeldt 18. januar 2019

Jeg tror aldri jeg har opplevd verre service i en restaurant. Vi var en liten gruppe med mennesker som spiste på restauranten en ettermiddag før jul.

Alle fikk ikke det de hadde bestilt, og når vi ba restauranten om å gi oss det vi ønsket så ble de irriterte og lurte på om det var "så farlig da". Vi kunne vel spise det vi fikk. En av oss var tydelig på at hun ville ha det som hun hadde bestilt. De tok med maten ut og etter noen minutter kom de inn igjen med samme retten og ba henne ta den. Hun ga opp.

Da vi kom til desserten ba noen av oss om is med sjokoladesaus. Det skulle være 3 kuler og en ba om 2 vanilje og 1 sjokolade. De kom med 1 jordbær, 1 sjokolade og 1 vanilje. Den ble sendt ut igjen, etter at servitøren motvillig gryntende mente at "det kunne da ikke være så farlig". Inn kom 2 sjokolade og 1 vanilje. Det ble etterspurt sjokoladesaus (som menyen beskrev). Da mente servitøren at vi var litt kravstore. Han ropte til servitøren i baren og spurte om han hadde sjokoladesaus. Frem kom en stor plastflaske. Servitøren helte direkte fra den og spurte - håper dere er fornøyde nå.
Da vi fikk regningen var retten vi ikke hadde bestilt på den. Vi påpekte at den vi hadde bestilt var rimeligere. Da ble de sure og mente at den ene hadde spist den. Etter mye om og men fikk vi ny regning. Vi ga ikke driks og da servitøren fikk med seg det, så ble han så sur og grinete at han oppførte seg ufordragelig.

Maten var helt grei, men med den elendige servicen så er nok ikke Fratelli stedet jeg kommer til å besøke igjen. Det er flere andre hyggelige steder i Lillestrøm.

1  Takk, SkedsmoNorway
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte bord til to x 18 års feiring. Ble møtt med gratulasjoner allerede i døren, og flagg på bordet. God og rask service gjennom hele besøket, med et smil på lur og dessert servert med koselig bursdagssang.

Vi spiste indrefilet okse og hjort. Hadde høye forventninger fra tidligere besøk, men dette toppet alt. Kjøttet smeltet på tungen og smakene var fortreffelig.

Tusen takk for at dere gir alt ved hvert besøk. Vi gleder oss til å komme tilbake!

Takk, FruFjer
Anmeldt 15. januar 2019

Her får du god mat til en ok pris. Hyggelig betjening. Kanskje litt trangt mellom bordene, men det tenker du ikke på. Sentralt beliggende.

Takk, Rune O

Reisende som så på Fratelli Ristorante Italiano, så også på