“En gammel kjenning - Knock Out Pie - har kommet tilbake”

Peppes Pizza - Lillestrøm
Vurdert som nr. 18 av 50 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 10. januar 2019

En av de beste pizzaene Peppes noen gang har servert - og som er en gammel kjenning - Knock Out Pie - har kommet tilbake! denne ble bestilt og levert med strålende service denne uken. Knock Out Pie´n smakte fortreffelig, servicen upåklagelig!
Beste erfaringen med Peppes (på flere steder i norge) de siste 10 årene.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Knut R

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

I det fine været tenkte vi at det kunne være hyggelig å ta en pizza i uteserveringen. Fant et bord men så ingen betjening. Gikk inn for å bestille og møtte en hyggelig jente. Fikk etterhvert 2 tamme øl og en ganske kjedelig pizza. Stedet kunne med fordel lagt mere vekt på renhold under bordene ute, her var det hårstrikk og annet rusk. Hva med å spyle rent før man åpner? Hunder på spisested synes jeg heller ikke noe om. Det burde være mulig å binde de utenfor. Tror neppe vi kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, travelkone
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord, og ankom litt før da tiden var satt. Da det var tid for å bestille, måtte vi oppsøke personale da det ikke hadde vært noen i vår "avdeling" på over 30 min. Da vi fikk mat og drikke; pizzaene er kjempegode! Servicen var ok selv om det var lang tid mellom vært besøk av servitørene.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Siv_ILCC
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Ikke bare en men to kjempegode veganske pizzaer på menyen. Kjempegode begge to. Og herlig uteservering i vårsola. Vi kommer snart tilbake!!! Well done @peppes #livekindly #plantpower

Dato for besøk: mai 2018
Takk, dalesiri
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Peppe’s under en kveldstur i Lillestrøm sentrum. I butikken var det får personale tilgjengelig og vi måtte oppsøke disken innerst i restauranten der vi fant noen. Når vi først traff personale fikk vi god service og god pizza.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Erlend1973

Reisende som så på Peppes Pizza - Lillestrøm, så også på

Har du vært i Peppes Pizza - Lillestrøm? Del dine erfaringer!