“Veldig bra!”
Anmeldelse av Asian Dinner

Asian Dinner
Vurdert som nr. 11 av 46 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er stolte av å kunne invitere deg og dine til et besøk i vår nyoppussede restaurant. Sushi & Asian Kitchen holder til på samme sted som før, det røde huset i Brandvoldgata 1A, Lillestrøm. Velkommen til en ny og fresh restaurant med flere spennende retter på menyen Kom å nyt et nydelig asiatisk måltid og et glass vin med koselige omgivelser.
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Det var en stund siden sist, men skal ikke bli lenge til neste gang! Det var veldig god mat her! Maki, nigiri, sashimi og en annen variant. Bra pris, så hit kan man fint dra på hverdager også!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 781anderse

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Veldig god og variert søndagsbuffet med mat fra ulike deler av Asia - både sushi, kinesisk og thai. Høy kvalitet og gode råvarer. Meget trivelig betjening.

2  Takk, FridaAndLars
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Var her sammen med min kjære. Jeg bestilte Phô og min bedre halvdel bestilte innbakt svin i sursøt saus.

Phô-suppa var utrolig god, med masse grønnsaker, og mye kjøtt. Porsjonen var veldig stor. Min bedre halvdels rett var også helt utsøkt, helt spesielt god.

Anbefales på det sterkeste!

Takk, torw601
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

God mat til rimelige priser!

Servicen opplevdes dessverre svært anstrengende. Vi hadde ikke fått tittet på menyen i mer enn 30 sek før servitør kom bort. Vi ba om litt mer tid. Likevel gikk det svært kort tid før servitøren var tilbake igjen. Vi hadde enda ikke bestemt oss for hva vi skulle bestille og ba om 5 min til.

Under måltidet kom samme servitør bort flere ganger å spurte om vi var ferdig med en tallerken, selv om vi satt å spiste fortsatt. Dette var svært uprofesjonelt og påtrengende av servitøren.

Servitøren var ellers hyggelig, men at vi ble «rushet» gjennom hele restaurant-besøket gjorde dette til en litt dårlig opplevelse, til tross for lite trafikk i restauranten.

1  Takk, vtvn_eats
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe god søndagsbuffet Gode smaker, høy kvalitet på råvarene. Også svært god sushi. Masse mat..

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Randi T

Reisende som så på Asian Dinner, så også på

Lillestrøm, Skedsmo
Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Asian Dinner? Del dine erfaringer!