“Meget service og smakfull mat!”
Anmeldelse av Mirchi Indian Kitchen

Mirchi Indian Kitchen
Vurdert som nr. 7 av 50 Restauranter i Lillestrøm
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Mirchi er en indisk restaurant som representerer det gamle India. Lokalet, atmosføren, maten og gjestfriheten er inspirert av Punjab-provinsen som i dag er delt mellom India og Pakistan, men tidligere tilhørten en nasjon, India. Punjab har i alle årvært kjent for sin mat, gjest frihet og sin fargerike kultur.
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Det er en god stund siden vi spiste på Mirchi, og dette besøket var like hyggelig og med deilig smakfull mat. Våre to kyllingretter m/nanbrød smakte virkelig godt. Servicen var upåklagelig. Anbefaler medium styrke på rettene, ellers begynner svetten å renne

Takk, Offisersbladet
Mirchi-Norway, Front Office Manager på Mirchi Indian Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2019

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var tre par som skulle spise indisk, men det ble en skuffende opplevelse på flere måter. Fravær av service, samt treg servering. I tillegg var maten ganske dårlig. Alt for salt, tørt og smakløst kan best beskrive den. I tillegg høy og slitsom musikk som gjorde det vanskelig å prate. Vi ba om at musikken ble dempet, noe den ble en kort periode. Aldri mer...

1  Takk, Kathrine S

Mange takk for anmeldelsen. Beklager at opplevelsen din ikke ble helt som forventet. Vi jobber hele tiden med å bli bedre, og kommer til å ta med oss denne tilbakemeldingen som et eksempel internt på hvordan det ikke skal være. Ha en fin dag videre, så håper vi at vi får muligheten til å nske deg velkommen tilbake !

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og god service. Vært her flere ganger og alle gangene vær fornøyd og bra opplevelse anbafaler til alle hvis dere er glad krydder i maten...

Takk, canbeyc2017

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Flyttet til Lillestrøm i 2008, og Mirchi ble fort favoritt resturanten.
Men opplevelsen jeg hadde nå i helgen når jeg skulle bestille takeaway, var rett og slett dårlig.

Kvaliteten på maten er ikke slik den var tidligere. Usikker på om det er kommet nye drivere eller noe, men noe har skjedd med denne resturanten.

Kjøttet var noen harde tørre klumper, sausen (som er det viktigeste i indisk mat) var blassen og smakløs. Den både så og smakte utvannet ut.
Det blir ikke flere ganger Mirchi på meg. Da er det mye bedre indisk mat (og billigere) på nye Ambassadør i Strømmen.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Ovregarden

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi ønsker mat med smak og da ble det Mirchi. Det ble bestilt en kyllingrett og en med scampi, med tanke på å dele. Begge rettene var deilig og mere en nok for to sultene personer.

Dato for besøk: august 2018
Takk, trinelisem2016

Reisende som så på Mirchi Indian Kitchen, så også på

Har du vært i Mirchi Indian Kitchen? Del dine erfaringer!