“Fyk skuffer aldri”

Vurdert som nr. 3 av 46 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018

Nok en gang får denne restauranten en høy stjerne. God mat, hyggelig betjening og gode omgivelser. Vi kommer igjen. Garantert.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Kjell_53

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Maten er smakfull og spennende.
Prøv en kombinasjons meny. Servicen er god.
Rikholdig meny med retter som er gode for både store og småz

Takk, elisabetha385
Anmeldt 4. oktober 2018

Prøvde Tom Yum suppe og vårruller. Det var en nedtur. Tørre små vårruller, og en suppe som virket veldig industriell.
Trist da det er en hyggelig betjening og flotte lokaler.

2  Takk, 50JensP
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Ikke beste sushi i Lillestrøm men absolutt bra! Stort pluss for ferske østers(eneste i Lillestrøm), men be om naturell hvis du liker østers!

Takk, 781anderse
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på forhånd og fikk et flott vindusbord. Til forrett bestilte vi hver vår vårrull som både så delikat ut og smakte nydelig. Til hovedrett bestilte vi
kam kon pot og madamen bestilte fritert scampi. Drikke til maten bli ringnes og tsingtao. Kam kon pot som består av kamskjell, biff, kylling og scampi i en liten gryte. veldig spicy og god. Fritert scampi blir lett litt deigete og gir ikke så mye smak.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hastmo

Reisende som så på Chi, så også på

Har du vært i Chi? Del dine erfaringer!