“Sushi! ”
Anmeldelse av Hinoki - Sushi & Grill - STENGT

Hinoki - Sushi & Grill
Beskrivelse: Hinoki er en moderne og ujålete japansk restaurant med fokus på de beste råvarer og store smaksopplevelser. Vi serverer robatagrillet kjøtt og fisk, og presenterer sushi på en annerledes måte.
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi kom hit med hunden vår for å bestille taxe-away, men det var så koselig på utsiden, at vi spurte om å få ha hunden her. Det fikk vi lov til. Kelneren vår var utrolig hyggelig!! Kom med vann til hunden også. Nydelig sushi, og herlig dessert. Alle i personale var veldig hyggelige. Anbefales!!

Takk, Lothiriel77

Anmeldt 14. november 2018

Kvelden startet helt OK, men ble desverre værre og værre. Servitøren tok oss helt greit i mot, fikk bord. Men når vi endelig skulle bestille,surret servitøren allerede med bestillingene.
Noen av oss fikk ikke det vi hadde bestilt,mens noen fikk ikke maten i det hele tatt. Greit med en engelsktalende servitør,men når hun ikke får med seg et bær av det vi bestiller, går det over grensen. I tillegg til å måtte bestille mat på nytt, så kverulerer hun og virker uhøflig.En heller mer normal oppførsel er å beklage seg,og komme med de nye rettene.Men nei.

På toppen av kaken, brukte de uendelig lang tid med å servere denne maten, og som heller ikke smakte noe "spessielt".
Tastingmenyen er overpriset og heller ikke noe spessiell opplevelse. Indrefileen var også utrolig saltet. Trudde det bare var etter min mening,men resten av oss syntes også det.
Sushien var helt ok, smakt bedre hos andre takeaway resturanter. Miso suppen var smakløs men også helt ok. Kunne spises.
lammecarre'n var tørr og lite smak.
Alt i alt, en svak toer i både mat,service og pris.
Vi kommer deffinitivt ikke tilbake. Forventet mye mer av et slikt sted!

1  Takk, Emily Å
Anmeldt 10. november 2018

Vi var to par som hadde gledet oss til å besøke Hinoki ganske lenge. Jeg hadde hørt gode ting om stedet og menyen så innbydende ut. Besøket startet bra. Fin beliggenhet og ålreite lokaler. Jeg hadde lest i andre anmeldelser at det var litt trangt, men jeg opplevde den som helt ok. Vi fikk bordet med en gang. Lokalene var ikke helt fulle. Kelneren var raskt på plass med menyer og drikkekart. Hun snakket dessverre bare engelsk, og det ble litt vanskelig å få formidlet hva vi ville ha. Hun anbefalte tastingmenyen, men vi valgte å gå for to Bentomenyer og to Osakamenyer. I tillegg bestilte vi en steambun med ribbe og hoisinssaus. Denne kom samtidig med misosuppa. Misosuppa smakte ok, men ribba ble ikke servert med hoisinsaus. Istedet kom den med en ganske sterk chilisaus som undertegnede syntes det var altfor mye av. Ikke spesielt delikat og ganske skuffende til nesten 90 kroner. Deretter skulle maten serveres. Bentoboksene består av mange forskjellige småretter. Disse ble servert parallelt med sashimi av kveite. Ingenting smakte vondt, men heller ikke spesielt unikt. Kveiten manglet det lille ekstra, og Bentoboxen hadde ingen rød tråd. Det var litt av det ene og litt av det andre. Alt var helt greit, men det var ingen høydepunkter. For øvrig kom hovedretten litt tidlig på bordet da ingen hadde rukket å spise opp misosuppen. Kelneren hadde begynt å stresse, selv om vi ikke helt forstod hvorfor. Timingen på serveringen av bentoboksene og sushien var heller ikke perfekt, og de av oss som skulle ha sushi ble sittende og småspise på de andres hovedrett. Heldigvis var det lett å dele maten fra bentoboksen. Da sushien kom, ble jeg litt skuffet. Makibitene var små, og det var liten variasjon å spore blant nigribitene. Risen var ikke av den kvaliteten man kunne forvente av en restaurant som tar seg så godt betalt. Maten var absolutt spiselig, men det var ikke unikt eller fantatisk. Heller litt middelmådig. For meg var maten en 3er (desserten var gode), men det som trakk besøket helt ned i grøfta var behandlingen vi fikk av kelneren på tampen av besøket. Vi skulle ha bordet til 20.30, men klokka 20, mens flere av oss fortsatt satt og drakk varm drikke og siste biten av desserten nettopp var fortært, kom hun og sa at nå ville vi vel ha regningen. Vi svarte litt forfjamset ja, selv om vi egentlig ikke hadde tenkt til å gå ennå. Hun kom med regningen og fortalte oss at andre skulle ha bordet. Dette ble gjort på en meget uhøflig måte. Jeg ble usikker på hvor lenge vi egentlig hadde bordet, men vi valgte da å gå siden vi ikke følte oss velkomne. Da var klokka 20.05. Utenfor restauranten sjekket jeg reserveringen vi hadde gjort, og jeg så at vi hadde bordet til 20.30. Jeg bestemte meg for å gå inn igjen og si at jeg fant det hele ubehagelig og lite høflig. Jeg pleier aldri å gjøre slike ting, men fordi vi hadde gledet oss og brukte relativt mye penger var jeg ganske så skuffet og irritert over hvordan hele besøket endte. Jeg vet ikke hvordan sushien er andre steder på Lillestrøm, men jeg har spist mye god sushi i Oslo til lavere pris og med god service på kjøpet.

4  Takk, Marianne T
Anmeldt 4. november 2018

Jeg og en venninne hadde en hyggelig aften på Hinoki. Det var god atmosfære. Det tok imidlertid litt lang tid med å få maten, og servicen var noe treg underveis. Steambun vegetar, maki med laks og flambert laks med mango og honning var meget bra! Men desserten var en megastor skuffelse. Jeg hadde gledet meg til ristet hvit sjokolade som var overskriften på desserten, men den smakte jeg knapt da den ble ødelagt av billig kjeks og et forferdelig syltetøy. Det siste stod ikke på menyen, men grusomt var det iallfall. Helhetsinntrykket får vurdering "gjennomsnitt" for dårlig dessert!

Takk, Curious27148205516
Bookingansvarlig, Kundeansvarlig på Hinoki - Sushi & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei!
Tusen takk for din tilbakemelding. så hyggelig at dere likte maten. Veldig leit å høre at desserten skuffet, det kan høres ut som noe har gått galt her. Vi tar det hvertfall opp med kjøkkenet umiddelbart, våre desserter skal være en perfekt avslutning på måltidet, ikke en skuffelse.
Håper du kommer tilbake til Hinoki ved en senere anledning.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

God service, hyggelig og oppmerksom betjening. Rolig og stilfull plass. Veldig veldig god mat, og fin dandering.

Ekstra pluss for fine toletter:)

1  Takk, Anders O
Bookingansvarlig, Kundeansvarlig på Hinoki - Sushi & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Anders,
Tusen takk for din fine tilbakemelding. Det setter vi stor pris på :)

Håper du kommer tilbake snart!

Reisende som så på Hinoki - Sushi & Grill, så også på