“Fantastisk avslutning på 2018”
Anmeldelse av Hinoki - Sushi & Grill - STENGT

Hinoki - Sushi & Grill
Beskrivelse: Hinoki er en moderne og ujålete japansk restaurant med fokus på de beste råvarer og store smaksopplevelser. Vi serverer robatagrillet kjøtt og fisk, og presenterer sushi på en annerledes måte.
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Samboeren og jeg fant ut at vi skulle ha nyttårsmiddagen ute i år og etter gode anbefalinger valgte vi Hinoki.
Dette skulle absolutt ikke skuffe- menyen er tilrettelagt for alle mulige smaker og interesser. Samboeren valgte en type tapasrett med sushi- helt fantastisk! Selv gikk jeg for laks og tempura scampi- og igjen- helt fantastisk!
Vi drakk en flaske champagne og storkoste oss. Restauranten hadde en herlig atmosfære og vi kommer definitivt tilbake!

1  Takk, tveitocecilie

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

5 voksne karer på tur ut for å spise og kose oss. Det tok nesten 30 minutter fra vi kom til vi fikk drikke. Delvis fordi ingen spurte om vi ville ha drikke før det hadde gått 20 minutter.

Forretten vi spiste var kamskjell og spareribs som var både dyrt om ikke noe spesielt.

Hovedretten kom etter lang tid og servitøren beklaget det. Den var heller ikke noe spesiell.

Vi følte oss veldig lite oppvartet og ingen spurte noen gang om mer drikke eller om maten var god. Egentlig følte vi at ingen brydde seg om at vi var der. Kanskje dette ødela for matopplevelsen?

Restauranten var så ikke full så det burde vært mulig å gi litt service.

Kommer ikke tilbake.

Takk, 82hakka
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Bestilte mat via appen til Hinoki, det var veldig enkelt. Bestilte wokede eggnudler med indrefilet av storfe og grønnsaker i en spicy saus. Kom inn i restauranten og ble godt tatt imot av en engelsktalende dame. Veldig hyggelig og serviceminded. Fikk maten raskt. Kjempe god smak og en god porsjon,kan anbefales.

Takk, HeiStra91
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi kom hit med hunden vår for å bestille taxe-away, men det var så koselig på utsiden, at vi spurte om å få ha hunden her. Det fikk vi lov til. Kelneren vår var utrolig hyggelig!! Kom med vann til hunden også. Nydelig sushi, og herlig dessert. Alle i personale var veldig hyggelige. Anbefales!!

Takk, Lothiriel77
Anmeldt 14. november 2018

Kvelden startet helt OK, men ble desverre værre og værre. Servitøren tok oss helt greit i mot, fikk bord. Men når vi endelig skulle bestille,surret servitøren allerede med bestillingene.
Noen av oss fikk ikke det vi hadde bestilt,mens noen fikk ikke maten i det hele tatt. Greit med en engelsktalende servitør,men når hun ikke får med seg et bær av det vi bestiller, går det over grensen. I tillegg til å måtte bestille mat på nytt, så kverulerer hun og virker uhøflig.En heller mer normal oppførsel er å beklage seg,og komme med de nye rettene.Men nei.

På toppen av kaken, brukte de uendelig lang tid med å servere denne maten, og som heller ikke smakte noe "spessielt".
Tastingmenyen er overpriset og heller ikke noe spessiell opplevelse. Indrefileen var også utrolig saltet. Trudde det bare var etter min mening,men resten av oss syntes også det.
Sushien var helt ok, smakt bedre hos andre takeaway resturanter. Miso suppen var smakløs men også helt ok. Kunne spises.
lammecarre'n var tørr og lite smak.
Alt i alt, en svak toer i både mat,service og pris.
Vi kommer deffinitivt ikke tilbake. Forventet mye mer av et slikt sted!

1  Takk, Emily Å

Reisende som så på Hinoki - Sushi & Grill, så også på