FindHotelUSD 168
Agoda.comUSD 168
TripadvisorUSD 168
ZenHotels.com
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har bodd på dette hotellet en gang tidligere, og valgte å komme tilbake fordi jeg har erfart at hotellet er bra, rimelig, og gir god søvnkvalitet, hvilket jo er det viktigste når man trenger en pause på tur langs E6. Denne gangen fikk jeg rom mot baksiden, noe som gir lite støy fra veien. Grei frokost og hyggelig og imøtekommende betjening. Neste gang jeg drar forbi, sjekker jeg inn igjen!

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 1. november 2020

Kjørte fra Tana og valgte å overnatte der på hjemturen til Tromsø. Nådde frem ca.kl.20 den 31.10. Møtte en hyggelig og hjelpsom mann i resepsjonen.
Fikk et koselig rom (nr.205) med havsutsikt. Ble anbefalt et spisested like ved for kveldsmat.
God og variert frokost.
Vi koset oss stort på hotellet, god atmosfære og vi sov som steiner.
Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, Ingjerd
Anmeldt 24. juli 2020

På veg nordover er dette et godt overnattingsalternativ. Greit rom, greie senger. Hadde en god natts søvn før en helt ok frokost. Restauranten var dessverre ikke åpen for middagsservering.
Ellers var det trivelige fellesrom og hotellet hadde god atmosfære.

2  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 16. september 2019

Men det er også mange muligheter for naturopplevelser i Nordreisa som gjør Reisafjord hotell atraktivt som base for jakt og fiske osv. Hotellet er nå i gang med sårt trengt oppussing og ny satsning på opplevelsesbasert turisme.Puben og kjøkkenet
har de allerede fått sving på. Rommene og bad er nok forsatt ikke helt topp for å jobbe fra. i alle fall ikke rommet jeg hadde. Med karakter svært bra inkuderer jeg planene og omgivelsene.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, SteinLorentz
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet e gammelt å utatert. En av de få hotellan i verden der man enda bruke nøkkel til romdøra. Nøkkel knipa e så ator at du kunna ha brukt den som slagvåpen..
Romme va ikke nåt å skrive hjem om heller. Når du tok deg en dusj på d eldranes badet så risikerte du å få sjokk behadlig når vann strålan sto mot panelovn som va i dusjn. Hele bade blei vått å dårlig ventilasjon.
Frokosten besto av gammel mat og uttørka ost. Ikke engan eggan va etanes.
Men felles stua va koselig å sitte i vist man ser bort fra utsikkta.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Krister73