Kommer tilbake

Flott tur i fantastiske omgivelser! Topp service! Dyktig, kunnskapsrik og trivelig guide. Et område... les mer

Anmeldt 29. august 2021
Christin R
Super flott tur!

Fantastiske flott tur i reisaelva! Anbefales og må bare oppleves. Guiden Steffen ga oss en super... les mer

Anmeldt 24. september 2020
923ingere

Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Reisastua Lodge anbefalte Amazing Troms og Steffen som guide og elvebåt fører opp til Imosfossen. Og det ble full klaff! Underveis fortalte han historier om elva og de stedene vi passerte. Vi stoppet gikk i land ved Mollisfossen for bilder og litt næring. Vel fremme gikk vi nesten to timer før vi kom til turens absolutte høydepunkt Imofossen. En naturopplevelse av de virkelig sjeldne. Vår guide Steffen lagde bål og kokte kaffe til oss. På tur tilbake langs elva traff båten elvebunnen flere ganger og hver eneste gang gjorde han oss oppmerksom på akkurat det. Våre aller beste anbefalinger til Steffen.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, toreo64
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Vi har vært på en fantastiske opplevelse med Steffen i dag til Mollis og Imo fossen. Naturen er en opplevelse i seg selv, men med en guide som Steffen så blir turen komplett. En meget habil elvebåtfører som guider mens vi beveger oss opp over elven. Dette toppes med bålkaffe ved Imo fossen. En turleder av de beste. Vi kommer tilbake

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, KirstenE275