FindHotel
eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 20. desember 2020 via mobile enheter

Nydelig sted med mye historie. Personlig servise og god frokost.

Var en familie på fire, bodde en natt i bryggerhuset. Huset hadde en liten sofa, peis og det var lagt frem ved. Lite kjøkkenområde med kjøleskap og komfyr.

Frokost servert i hovedhuset med fyr i peisen, og god mat.

Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, mariatD2744YV
Anmeldt 31. mai 2020

Overnattet i bryggerhuset/annekset.
Hagaled gjestegård er en Super plass.
Det er rent, pent og samt behagelig vertskap.
Anbefales!
Vi kommer tilbake til «Ingeborg» og gleder oss til flere overnattinger i Nes

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, 609marianner
Anmeldt 29. mai 2020 via mobile enheter

Et flott sted for overnatting på vei til Vestlandet. Hyggelig vertskap som viste oss rundt på gården. Gammelt, med ærverdige bygninger for overnatting. Vi bodde i koselig leilighet med egen inngang. Ingen måltider, men kjøkken i leiligheten med både kjøleskap og kokemuligheter. Vi sov godt i gode senger, så nå er vi klar for turen videre. Stedet kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, Resort757996
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Overnatter alltid her når vi er i Nesbyen. Kjempekoselig plass med gode senger og hyggelig bevertning. Nå sist så sov vi i bryggerhuset, et koselig lite tømmerhus med peis. Kort vei til sentrum. Anbefales

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, lindajB8400CR
Anmeldt 8. august 2019

Overnattet i bryggehuset, nydelig resturert gammel flott og koselig tømmerhus. Overbygget uteplass, flott bad, stue med peis og kjøkken, stort godt soverom med gode senger. Flotte gamle stabburd fra 1600tallet på garden.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, amundl2013