View deal
SPAR USD 3
eDreams
Expedia.comUSD 132
Anmeldt 20. mai 2020 via mobile enheter

Super hyggelig og hjelpsom innehaver, rene rom, god frokost og gode senger.
Flott lokasjon med fine tur muligheter, i «gammle» Nesbyen.

Vi kommer tilbake

Anbefales for forbi reisende å ta stoppen her neste gang.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, robertsE6581UP
Anmeldt 6. mars 2020

Thoen Hotel er ikke som andre hotel. Du føler at du bor hjemme hos "Direktøren". Han gjør alt for at du skal trives og er tilstede. Hotellet er rent og pent. Noen vil kanskje reagere på teppebelagte gulv på rommet? Det rommet vi bodde på (213) var stort, pent oppusset og hadde alt vi trengte. Senga var god, og Alfarveien har ikke mye trafikk. Området er stille og rolig.Om morgenen luktet det kaffe helt opp i 2. etasje, og vi koste oss med en lang, deilig frokost. Middag kan man få i cafeer og restauranter i gå-avstand. Hotellet ligger sentralt i Nesbyen og har flott beliggenhet i forhold til sykkelturer, langrenn/alpin ca 15 min unna. Riksvei 7 gjennom Hallingdal er 3 minutter unna, så dette hotellet passer fint som overnatting for folk "på veien".

Romtips: Rommene er forskjellige, men 213 er et fint rom med TV og sofahjørne. Trapp opp til 2. etasje, ikke heis.
Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Semigrant
Anmeldt 30. mai 2019

Hotellet er enkelt og greit. Ikke spesielt luksuriøst eller spennende, men gjør nytten når du må tilbringe en natt eller to i Nesbyen. Skal hilse fra mine foreldre, og takke for engasjert og personlig service.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, annapaafredag
Anmeldt 19. mars 2019

Gammel røyklukt på rommet, har neppe vært skikkelig luftrensing her etter at røykeloven kom! Hadde bestilt dobbeltrom (selv om jeg var alene), ingen slike var klargjort, så jeg fikk et lite enkeltrom. Ingen rom, utenom familierommene, har TV. Her er du nødt å dele TV-stue med de andre gjestene, utrolig til og være i 2019? Styrer unna dette hotellet heretter, dette var skrale greier.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, surtopphold
Anmeldt 6. august 2018

På leiting etter ein stad å overnatte i Nesbyen, kom me over Thoen Hotell. Me vart møtte av hotelldirektøren, som straks tok styring, og lova ei god seng og ein god frukost. Den lovnaden heldt han, og i tillegg underheldt og "dirigerte" han energisk alt som skjedde. Han var den einaste av personalet me møtte, og han utførte alle oppgåver med fast hand, klare meiningar og humor, samt omsorg og interesse for kvar og ein av gjestene. Hotellet var enkelt, men reint. For oss var det ein triveleg stopp me vil huska, men hotellet passar kanskje ikkje for dei som stiller store krav til komfort og fasilitetar, eller som ikkje ynskjer å ha kontakt med betjeningen

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, BOVRE