“Trenger oppgradering”
Anmeldelse av Nesbyen Kro

Nesbyen Kro
Vurdert som nr. 6 av 10 Restauranter i Nesbyen
Beskrivelse: God hjemmelaget mat basert på de beste råvarer. Variert meny og egen barnemeny. Qvisten friluftsbad er åpent i sommersesongen. Servicesenter med bensinstasjon og Rimi-butikk. Catering i nærområdet. Selskapslokaler/møtelokaler for inntil 80 personer.
Anmeldt 13. juli 2020

Denne kroen trenger virkelig en oppgradering. Skitne vinduer, bord og gulv. Tok lang tid før bordene ble ryddet. Trekker også ned at en har utsikt til et nedlagt skittent basseng som fortsatt er fylt med vann. Lite fristende å innta et måltid her dessverre.

Takk, 317hannes

Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Stoppet innom her med samboeren min etter en lang Biltur opp til Gol, på vei hjem over stoppet vi på Nesbyen Kro og bestilte oss Julemiddag.
Da dette var en god pris for en hel del mat.

Maten var helt konge, dette var smaken av hjemmelaget, alt fra tyttebærsyltetøyet til ribba og medisterpølsene!!

Parkeringen er stor og fin så her var det lett å få plass.

Stemningen inne i restauranten var helt fabelaktig, rolig og romantisk stemning med en liten julestjerne i vinduet mens det snødde hvit utenfor.
Det var varmt og godt inne i restauranten og personalet tok oss godt i mot.
Serverte maten og gratis kaffe.

Desserten som var inkludert var riskrem med hjemmelaget jordbær saus!

Helt fabulous!

Kommer tilbake!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Juliekittelsen
Anmeldt 17. august 2019

Spiser frokost her her dag etter jeg ha flyttet til Nesbyen. Hyggelig servis og helt top frokost tallerken. fantastisk.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Nikon-Michael
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Her får du god mat. Vi var ei gruppe på 16 stk. Dei kjente til at vi kom. Det tok tid før vi fekk maten. Betjeninga var svært hyggelig og grei.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 445vidarf
Anmeldt 9. april 2018

Dårlig barnemeny , alt for mange små skilt med anbefalinger av mat på disken.. . Ser utrolig rotete ut og useriøst !
Dårlig renhold flere plasser , der det absolutt burde være rent (bestikk boksen blant annet , nytter ikke å putte ren bestikk i en boks som ikke blir rengjort noe særlig ) , lekehjørne med skitne duplo klosser ... Ikke noe særlig å se den fæle ventilasjons luka deres som er full av støv som blåser ut støvpartikler (veldig synlig og slik har den vert i lang tid) ! Grei husmankost men dere kunne absolutt vert mer kreative å variere litt på maten, kunne fint vert noe vegetar tilbud å ikke minst vær så snill å lag salaten litt mer spennende ..Det synes utrolig godt og smakes at mye av det dere serverer kommer rett fra hermetikk ,ferdigpose osv ....Men rene toaletter , hyggelige ansatte og god dessert da ihvertfall :)

Dato for besøk: april 2018
Takk, kiaraeldiablo

Reisende som så på Nesbyen Kro, så også på

Nesbyen, Nesbyen Kommune
Nesbyen, Nesbyen Kommune

Har du vært i Nesbyen Kro? Del dine erfaringer!