“Nydelig middag og hyggelig betjening”
Anmeldelse av På Hjørnet

På Hjørnet
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Nesbyen
Beskrivelse: Prøv vår hjemmelagde pizza i trivelige omgivelser. Vi har eget møte/selskapsrom for inntil 25 personer og stor trivelig uteservering. Er du interessert i fotball så viser vi de største kampene på storskjerm. Vi kjører levendes musikk hver måned. Dere treffer oss øvst i Lakkergata Gamle Nes.
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Stoppet På hjørnet for å delta på musikk kveld og spiste middag, bestilte lammeskank som smakte fortreffelig. Egenprodusert øl, Gøtt, gir en viktig tilleggsgrunn til å stoppe her.

1  Takk, astrids46

Anmeldt 6. august 2018

God mat og koselig betjening,arangerer musikk flere ganger i året pizzaen her er det ikk noe og utsette på den er rett og slett kjempe god

Dato for besøk: april 2018
Takk, fjellbukk
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Lunsjstopp og meget positiv matopplevelse! Vi spiste en frokosttallerken og en kyllingsalat - store og meget gode porsjoner. Skulle gjerne hatt oppskriften på salatoljen som var brukt, frisk og deilig
Meget hyggelige og serviceinnstilte ansatte og helt Ok prisnivå.

Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tones484
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Store posjoner. Kald mat. Ganske dyrt. 300 kr for lammeskank. Godt lokalt øk. terningkast 4 ikke norsk betjening

Dato for besøk: mai 2018
Takk, maribs2018
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Maten terningkast 2, bestilte hamburger, fikk karbonade i brød. Ellers greit. Litt sure ansatte og veldig møkkete toaletter

Dato for besøk: juli 2017
Takk, mariannemoen85

Reisende som så på På Hjørnet, så også på

Nesbyen, Nesbyen Kommune

Har du vært i På Hjørnet? Del dine erfaringer!