“Flott besøk”

Lis Fortuna China Restaurant og Kafe
Vurdert som nr. 7 av 9 Restauranter i Nesbyen
Kjøkken: Kinesisk, Norsk
Beskrivelse: Servering av gode kinesiske og norske retter. Lunsjservering dagtid. Koselig bygning i gammel stil og stor uteterrasse med tak. Populært sted for lunsjgrupper med stopp i Gamle Nes og besøk på Hallingdal Museum. Catering.
Anmeldt 24. august 2021

Vi er Vennepar på tur og var på denne kinesiske restauranten i Nesbyen
Vi fikk nydelig mat, alle var fornøyd. Den beste scampi jeg har spist på en kinesisk restaurant
Det var mye mat og da vi gikk derfra god og mett
Anbefales

Takk, jorunnlov

Anmeldt 13. juli 2021

Jeg ba om en boks for å ta matrester hjem (litt mat som barna ikke spiste) ... kvinnen bokstavelig talt kastet esken til meg på bordet og sa at hun måtte holde avstand ... så frekk!

1  Takk, Duc2910
Anmeldt 10. oktober 2020

Forsøkte å nå dem på telefonen i drøyt en halvtime.
Maten var ikke wow.... litt smakløst.
Lokalet var litt skrantete.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, jeanettrg b
Anmeldt 7. august 2019

Veldig hyget bra og nydelig mat, ha spist der nå 5 ganger siste måned og alt er perfekt og smakker helt supert etter hva det koste, jeg kommer til og spiser der manger ganger .

Dato for besøk: august 2019
Takk, Nikon-Michael
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat.jeg pleier å kjøpe meg middag ,Ringer å tar med rask levering
Blir noen midager løpet av året

Takk, 63terjem

Reisende som så på Lis Fortuna China Restaurant og Kafe, så også på

Nesbyen, Nesbyen Kommune

Har du vært i Lis Fortuna China Restaurant og Kafe? Del dine erfaringer!