FANTASTISK STED. MEN DET KOSTER.

Langedrag naturpark er et fantastisk flott sted! Det gir nærkontakt med dyr og de er i naturlige... les mer

Anmeldt 10. september 2021
GourmetPAF
Oslo, Norge
Familiedag med dyreopplevelser

Flott dag for barna med mange dyre opplevelser. Vi valgte elg foring og gaupe foring. Det var... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
624jof172
Haugesund, Norge

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi dro med familien på 5. Men 3 andre vennepar med barn fra 1-7 år. Barnene synes parken blir fort kjedelig da mange dyr ikke er så lett å få øye på, samtidig blir det mye kø og vanskelig å se mating ect. (Anbefaler og ikke følge programmet i parken da du vil føle at du går i flokk med andre mennesker) gå dine egne veier.

Det som er dårlig med parken:
- man blir flådd med inngangspenger. Parken har en EBITDA på nesten 30% eller 7mnok i overskudd! Lett litt på inngangspenger / matpriser.
- rømmegrøten til 100 kr er prefabrikerte og kald, det samme gjelder kaffen (kald) ps det er ingen størrelseforskjell på stor eller liten porsjon (80/100kr) så velg liten.
- underholdning (middelalderuken) bærer veldig amatørmessig preg, her bør det trenes mere.
- underbemanning i kioskene!

Anbefaler vel ikke et besøk i denne parken. Send heller ungene på lederskikkelsen hit.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Oevold
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom til Langedrag ved 11.00 tiden. Det var skikkelig varmt. Det var særdeles lite folk så det var god plass. Vi fikk sett de dyrene vi ville se og vi prøvde å løse oppgaver. Det gjorde vi for 2 år siden også og ingen ting er endret siden sist. Vi klagde da også. Postene er ikke i orden og det blir halvveis både på natursti og der barna kan bruke røde klyper. Flott sted og man kan senke skuldrene her.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, lisemetteh
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Vi fikk se norsk ulv på nært hold og var med på foring. Voksne og barn over 15 år får til og med være med på et nært møte med ulveflokken. Det samme gjaldt gaupe, fjellrev, reinsdyr, elg og moskus okse. For de minste var det kaniner overalt, geiter og hester som kunne kodes med. En fantastisk opplevelse. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, MBArtGalleries
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Var der i sommer på ulvebesøk og det var helt greit. Litt stiv pris 250 kr for å komme inn og ca 600 kr for å komme inn en ca 40 min tur til ulvene som var fine å se på men det var også nesten alt. Hele senteret var fint bygget opp med diverse dyr som også gikk løst på tomten og er sikkert ideelt for barnefamilier. Det var fint å se ulver på nært hold og lære litt om dyret for vi fikk en god beskrivelse av ulven.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Aleks123456
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Var på Langedrag når jeg var yngre, og det var kjekt å komme tilbake og se at det er like fantastisk å besøke plassen selv om man er blitt voksen. Langedrag fremstår som etisk bevisst og at de promoterer god dyrevelferd og miljøbevissthet - noe jeg opplever at få parker for dyr gjør, og går derfor vanligvis ikke i dyreparker. Her derimot fikk jeg absolutt ikke dårlig samvittighet for å være! Man må være med på foringen for å være garantert å se de større rovdyrene, men dette er bare fordi dyrene heldigvis har stor plass de kan boltre seg i.
Fikk tårer i øynene når ulven ulte sammen med Tuva, virkelig nydelig samspill å se.
Ellers var det utrolig koselig at man kunne klappe og komme nærme både geiter, hest og høylandsfe. Stort pluss for løpegård til hund, dersom man har hunden sin med seg. Kommer definitivt til å besøke Langedrag igjen, og lever lenge på denne opplevelsen!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, tripadv_124