Nærkontakt med dyra gav mersmak

En herlig dag for barna fra vi ankom til vi dro. Unike dyreopplevelser 🥰 Håndforing av elg og rev... les mer

Anmeldt 1 uke siden
siastr
En fantastisk opplevelse med dyrene... resten kunne med fordel vært bedre.

Utrolig hyggelig med alle de tamme dyrene. Det var ekstreme mengder fluer på rommene. Ta med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
mariegC6133JU

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fine omgivelser. Interessant å lære om dyrene. Kjekt at man får være med på mating. Skuffet over at flere av dyrene har så triste innhegninger. Ikke et grønt gresstrå for flere av dyrene. Inngangsbillettene er for dyre sammenlignet med andre lignende parker i Norge. Greit tilrettelagt for å sitte og spise nistemat.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Heidi A
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Fant ut at vi skulle ta en dagstur i disse korona tider. Parken sitt opplegg for smittevern fungerte tilfredstillende, mrn selvsagt ikke alle som overholdt 1 m grensen. Lønner seg å følge med på malingen av dyra for å få en god titt på dem. Spiste også i kafeen uten å bli flådd. Alt i alt en positiv opplevelse.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, jonk_rej
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

En kjekk plass for både barn og voksne. Masse dyr og god atmosfære. Når vi var der så var dessverre ridingen for de små ganske dårlig organisert, og det var 20 minutter forsinkelse før det kom igang, og det var surt kaldt vær å vente i. Gode boller og varm sjokolade i kafeen.
Kommer nok tilbake.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, RosslandR
Anmeldt 7. oktober 2019

Tilbake på Langedrag, og denne gangen overnattet vi, to voksne og et barn. Langedrag er spektakulært på den rette måten. Det er uendelig vakkert der, som et Soria Moria, og nydelige omgivelser både på gården og innover fjellet, spesielt i høstfarver.
De har et flott budskap om bærekraft og det å ta vare på naturen, og ikke forsøke å tilpasse naturen til oss. Overnattet der oppe i enkle men hyggelige rom. Middagen var fantastisk, med ribs og småkjøtt av muflon sau, beste fårekjøttet jeg har smakt noen gang. Takk for et supert opphold, og ser frem til neste besøk.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, perchristianh2015
Anmeldt 16. august 2019

Went there for a 4 days stay. Had a fantastic time! We loved the animals walking around on the area, all the rabbits, goats, sheep, horses that are around you all the time. The lynx,wolfes,reindeers, foxes, mooses, are all a really great experience. Booked a guided tour in to the wolf territory and to the lynx. Magic!!!!!! If you are there don`t miss out on that! The animals look happy, healthy, stimulated and have huge territorries to live on. well suited for all ages. Go there!!!!

Hadde et fanstastisk opphold med min sønn. Nydelige dager, masse å gjøre. Sønnen min var med på dyrepasser for en dag, revecamp, hundetrening, huskeytur, hundecamp, og elsket alt! Strålend ansatte som gjorde opplevelsen unik. I tillegg var vi på guidet tur til ulvene og gaupene. Absolutt helt fantastisk!!!! En opplevelse for livet. Kom tett på dyrene og kjente på kraften og ballansen i naturen. Dra til langedrag! Vil virkelig anbefale det, og er du der book tur med ulv og gaupe , det er verdt hver krone og gir deg noe du aldri vil glemme!!!!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Lene K