Vår Bergen tur

Anmeldt 16. juli 2020
AST81
Tønsberg, Norge
Nærkontakt med dyra gav mersmak

En herlig dag for barna fra vi ankom til vi dro. Unike dyreopplevelser 🥰 Håndforing av elg og rev... les mer

Anmeldt 1 uke siden
siastr

Anmeldt 16. juli 2020

På hjemveien fra Bergen besøkte vi denne plassen. Husk å ta med støvler eller sko som tåler vann. Parkeringa kunne vært bedre, jeg syntes den var litt rotete. Her er det mye å se på: Ulv, gris, geiter, gaupe, hester. Vi var såpass heldige å få se gaupe ungene.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, AST81
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fine omgivelser. Interessant å lære om dyrene. Kjekt at man får være med på mating. Skuffet over at flere av dyrene har så triste innhegninger. Ikke et grønt gresstrå for flere av dyrene. Inngangsbillettene er for dyre sammenlignet med andre lignende parker i Norge. Greit tilrettelagt for å sitte og spise nistemat.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Heidi A
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Fant ut at vi skulle ta en dagstur i disse korona tider. Parken sitt opplegg for smittevern fungerte tilfredstillende, mrn selvsagt ikke alle som overholdt 1 m grensen. Lønner seg å følge med på malingen av dyra for å få en god titt på dem. Spiste også i kafeen uten å bli flådd. Alt i alt en positiv opplevelse.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, jonk_rej
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

En kjekk plass for både barn og voksne. Masse dyr og god atmosfære. Når vi var der så var dessverre ridingen for de små ganske dårlig organisert, og det var 20 minutter forsinkelse før det kom igang, og det var surt kaldt vær å vente i. Gode boller og varm sjokolade i kafeen.
Kommer nok tilbake.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, RosslandR
Anmeldt 7. oktober 2019

Tilbake på Langedrag, og denne gangen overnattet vi, to voksne og et barn. Langedrag er spektakulært på den rette måten. Det er uendelig vakkert der, som et Soria Moria, og nydelige omgivelser både på gården og innover fjellet, spesielt i høstfarver.
De har et flott budskap om bærekraft og det å ta vare på naturen, og ikke forsøke å tilpasse naturen til oss. Overnattet der oppe i enkle men hyggelige rom. Middagen var fantastisk, med ribs og småkjøtt av muflon sau, beste fårekjøttet jeg har smakt noen gang. Takk for et supert opphold, og ser frem til neste besøk.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, perchristianh2015