FANTASTISK STED. MEN DET KOSTER.

Langedrag naturpark er et fantastisk flott sted! Det gir nærkontakt med dyr og de er i naturlige... les mer

Anmeldt 10. september 2021
GourmetPAF
Oslo, Norge
Nærkontakt med dyra gav mersmak

En herlig dag for barna fra vi ankom til vi dro. Unike dyreopplevelser 🥰 Håndforing av elg og rev... les mer

Anmeldt 20. juli 2021
siastr

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En herlig dag for barna fra vi ankom til vi dro. Unike dyreopplevelser Håndforing av elg og rev var noen av høydepunktene. Våre gutter gleder seg til å komme tilbake til skolen å fortelle om akkurat dette. Hvor mange er det som har fått matet en elg lissom? Men like stad var det med føll, geiter, kaniner og kyr som gikk fritt omkring og gav barna en unik mulighet til å få nærkontakt med dyrene.

Dyrevelferden synes å være fantastisk godt ivaretatt. Alle dyrene er usedvanlig trygge i sin omgang med mennesker. Vi ble overrasket over hvor velholdt og flott det var her. Med tanke på alle dyra som gikk løst omkring var det lite dyrebæsj som lå rundt.

Tuva er ei fabelaktig dame som vare må oppleves Alt i alt en fantastisk opplevelse for store og små, vi kommer tilbake

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, siastr
Anmeldt 18. juli 2021

Utrolig hyggelig med alle de tamme dyrene.

Det var ekstreme mengder fluer på rommene. Ta med fluesmekker og flue klister.

Køye sengene er veldig høye, og vanskelig får litt mindre barn å klare opp og ned av.

Lystette gardiner hadde gjort susen, da barna våknet når det ble lyst kl 04!

Litt skuffet over at når man bestiller rom får en gruppe med tre rom, er de ikke ved siden av.

Maten var litt smakløs, men klager ikke når barna liker den. Bare rot med bordreservasjonen til gruppa vår. Frokosten varte 1/2 time, da er det kjipt å stå en halvtime i kø. Samme med dusj og toalett reservasjon. Kohorten vår /3 rom, var sprett rundt på toalett/dusj til andre kohorter.

Dårlig med informasjon på forhånd om aktiviteter som vi måtte bestille på forhånd. Ridning var derfor fullt.

Hyggelig opplevelse på tross av dette!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, mariegC6133JU
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Ikke besøke verd. Vi så meget få dyr. Ingen elg, ingen gaupe, kun noen dovne ulv og en liten gris fra Frogner i Oslo. Det er fremdeles Covid i landet og her var det null smittevern. Når ulvene og de andre dyrene skulle mates sto folk oppå hverandre. Dette opplevdes ikke forsvarlig, så vi måtte bare gå derfra. I kafeen var også smittevern fraværende. Alt for mye folk i kø for å kjøpe mat, ingen smittevern her. Det er to toaletter på stedet og her var det ikke såpe, vi var der rett etter åpning. Heldigvis var det vask med såpe ute.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Mette K
Anmeldt 28. juni 2021

Svært lite handicap vennelig.
Handicap toalett med dørstokker som man ikke kommer inn med rullestol på.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 458anjaa
Anmeldt 18. april 2021

Perfekt tidspunkt å besøke parken. Vi hadde parken nesten for oss selv, og kunne i ro og fred gå rundt og nyte hele området. Ta med gode sko, mange steder bakken våt og sølete.
På denne tiden av året er det lett å se dyr, siden det fremdeles er snø på bakken og lite veggetasjon. Vi overnattet i gapahuken, og det var magisk å ligge der og høre på lyder av dyrene. Hvis du tenker å prøve det, må du være godt forberedt for å sove ute på vinteren! Grill og ved var tilgjengelig. Er du heldig får du en magisk solnedgang på kjøpet.

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, Ilzite