Familiedag med dyreopplevelser

Flott dag for barna med mange dyre opplevelser. Vi valgte elg foring og gaupe foring. Det var... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
624jof172
Haugesund, Norge
Nærkontakt med dyra gav mersmak

En herlig dag for barna fra vi ankom til vi dro. Unike dyreopplevelser 🥰 Håndforing av elg og rev... les mer

Anmeldt 20. juli 2021
siastr

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Det var ingen kontroll på om man hadde booket tid eller ikke, det savnet vi. Foringer ble overfylt, mistanke om at flere ikke hadde booket tid men allikevel stilte opp.
Dyr is, medbrakt niste funker bra, så lenge geita ikke spiser den…

Takk, 624jof172
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En herlig dag for barna fra vi ankom til vi dro. Unike dyreopplevelser Håndforing av elg og rev var noen av høydepunktene. Våre gutter gleder seg til å komme tilbake til skolen å fortelle om akkurat dette. Hvor mange er det som har fått matet en elg lissom? Men like stad var det med føll, geiter, kaniner og kyr som gikk fritt omkring og gav barna en unik mulighet til å få nærkontakt med dyrene.

Dyrevelferden synes å være fantastisk godt ivaretatt. Alle dyrene er usedvanlig trygge i sin omgang med mennesker. Vi ble overrasket over hvor velholdt og flott det var her. Med tanke på alle dyra som gikk løst omkring var det lite dyrebæsj som lå rundt.

Tuva er ei fabelaktig dame som vare må oppleves Alt i alt en fantastisk opplevelse for store og små, vi kommer tilbake

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, siastr
Anmeldt 18. juli 2021

Utrolig hyggelig med alle de tamme dyrene.

Det var ekstreme mengder fluer på rommene. Ta med fluesmekker og flue klister.

Køye sengene er veldig høye, og vanskelig får litt mindre barn å klare opp og ned av.

Lystette gardiner hadde gjort susen, da barna våknet når det ble lyst kl 04!

Litt skuffet over at når man bestiller rom får en gruppe med tre rom, er de ikke ved siden av.

Maten var litt smakløs, men klager ikke når barna liker den. Bare rot med bordreservasjonen til gruppa vår. Frokosten varte 1/2 time, da er det kjipt å stå en halvtime i kø. Samme med dusj og toalett reservasjon. Kohorten vår /3 rom, var sprett rundt på toalett/dusj til andre kohorter.

Dårlig med informasjon på forhånd om aktiviteter som vi måtte bestille på forhånd. Ridning var derfor fullt.

Hyggelig opplevelse på tross av dette!

Takk, mariegC6133JU
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Ikke besøke verd. Vi så meget få dyr. Ingen elg, ingen gaupe, kun noen dovne ulv og en liten gris fra Frogner i Oslo. Det er fremdeles Covid i landet og her var det null smittevern. Når ulvene og de andre dyrene skulle mates sto folk oppå hverandre. Dette opplevdes ikke forsvarlig, så vi måtte bare gå derfra. I kafeen var også smittevern fraværende. Alt for mye folk i kø for å kjøpe mat, ingen smittevern her. Det er to toaletter på stedet og her var det ikke såpe, vi var der rett etter åpning. Heldigvis var det vask med såpe ute.

Takk, Mette K
Anmeldt 28. juni 2021

Svært lite handicap vennelig.
Handicap toalett med dørstokker som man ikke kommer inn med rullestol på.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 458anjaa