Verdt et besøk

Uten guide ville det vært en kjedelig tur, men med guide ble det veldig interessant, hun svarte... les mer

Anmeldt 7. juli 2021
R1069ONkenneths
Vatne, Norge
Lærerik Guidet tur

Flott og lærerik guidet tur for både store og små. Turen ble avsluttet med at barna fikk være med... les mer

Anmeldt 30. juni 2021
Discover12250346209
Møre og Romsdal, Norge

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Guiden vår fortalte godt så både store og små forsto. Det var en fin rundtur i et fint terreng. Dette stedet er absolutt å anbefale. Åtte-åringen var fornøyd med steinleting i tillegg til den fine turen.

Takk, 793maritb
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig flott guiding og gjennomføring. Herlig personale.

Anbefales med guiding for å få fullt utbytte

Takk, Scbtur
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Veldig kunnskapsrik og engasjert guide som ledet oss gjennom denne ruten i dag. Om du har tenkt tanken på å se nærmere på metorittnedslaget så anbefaler jeg det absolutt. Morsom tilnærming på fenomenet og setter ting i et større perspektiv

Takk, rolfoskar_
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Flott og lærerik guidet tur for både store og små.
Turen ble avsluttet med at barna fikk være med på skattejakt og fant steiner som de fikk med seg hjem.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Discover12250346209
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi er veldig fornøyd med besøket, både voksne og barn (7 og 10 år). Men man "må" være med på guidet tur, ellers får man lite ut av det. Guiden vår, Tord, en geologistudent fra NTNU var veldig kunnskapsrik og flink til å formidle informasjon om det som har skjedd og gjøre steinhistorie interessant. Barna var veldig fascinerte og vi hadde en flott opplevelse med mye ny kunnskap.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, magnhildm1983