Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Langedrag er naturskjønt og nasjonalromantisk. Det er fine dyr som ser ut til å ha det bra. Men for oss dro prisen ned helhetsinntrykket. En inngangsbillett for to voksne og to barn koster nær 1300kr. For den prisen kan du se på foring av dyr, kose med gårdsdyr og leke på lekeplassen. Alt annet må man betale ekstra for! 50kr for at et barn skal ri i fem minutter, 150kr per person for å besøke revegården, 250kr per person for to timer i klatreløypa. Dette er bare eksempler - alle aktiviteter koster ekstra og det blir dyrt for en familie. Jeg synes det er både rart og urimelig at ikke aktivitetene er inkludert i prisen. Vi overnattet en natt, og for leie av sengesett og håndklær tok de 200kr per person, altså 800kr for hele familien.

Ellers vil jeg si at seterturen var veldig kjekk å være med på - veldig kjekt opplegg og dyktig ansatt som ledet turen. Opplegg med dyrefortelling om kvelden da vi overnattet var også bra og likeså at vi fikk være med i geitefjøset om morgenen.

1  Takk, linntone
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Langedrag ligger veldig flott til. Vi var her to dager og overnattet. Barna koste seg. Klappe dyr, ri på hest og leke. De er flinke med dyr på Langedrag, men ikke så flinke med mennesker. Det er synd, for selv om de er flinke til å fortelle om og vise fram dyrene, så trekker behandling av oss som gjester nokså mye ned. Det er kaos ved frokost, lunsj og middag. Alt virker uorganisert og klønete. Da blir det køer og ventetid. Vi endte også opp med å bli avvist ved elg-visning på vår time-slot. Det blir tårer av sånt. Og en dårlig opplevelse. Og alt kunne vært unngått om man hadde en litt mer proff og tydelig ledelse og organisering av dette som også er en viktig del av det å drive en park som dette.

Men for all del; barna koste seg. Været var fint. Dyra flotte.

Takk, kjetilbj
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Vi sov her en natt, parken var elsket av både barn og voksne.
Her var det mye artig å finne på..
Herligt å se alle dyrene gå fritt.
Masse aktiviteter for alle. 10/10

Vi sov på hyttene her, middagen var god husmannskost men frokosten var ikke noe å skryte av. Tørt brød.
Rommene var greie, men et tips :husk å riste alt av tøy og sengesett.
Jeg så nemlig noen skjeggkre langs veggen på rommet og på det ene toalettet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Huldra77
Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Her burde alle barn få lov å komme på besøk. Vi fikk være med å stelle dyrene i fjøset og i hundegården. Flotte og meget informative omvisninger blandt de ville dyrene. Gaupene sitter og venter på servering..... og ulvene ser på Tuva som sin flokkleder. For en opplevelse. Tusend takk.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, annesC9317EX
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Det er mykje bra å seie om Langedrag, men det er også noko som kunne vore bedre.
Me budde to netter på garden, og det var utruleg fin når roen senka seg, dagsbesøka var reist, og ein hadde tunet «for seg sjølv». Ungane fann fort nokon å leike med, og husdyra vandra rundt og ein fekk sett både gaupe og ulv utan at det var «omvisning». Nydelig solnedgang og utruleg snill og rolege dyr rundt fjøsen. Dyra ser ut til å ha det godt. Og foring av ulv og gaupe var ei oppleving. Kjekt med litt «undervisning» og ikkje berre «show».

Det som trekker ned er prisen. Me budde i eit stabbur midt på tunet, på det eg vil kalle flatseng på loftet. At ein må betale same pris for dette som dei som bur på vanlege rom med seng meiner eg ikkje held mål. I tillegg kostar veldig mange av aktivitetane pengar i tillegg til inngangsbillett. For ein familie med fleire barn kan eit besøk her bli ei kostbar oppleving.

I tillegg kan det nevnast at måltida då me var der var ganske kaotiske. Mange barn og høgt lydnivået. Men maten var veldig god!

Men tommel opp for sjefen som rusla rundt og snakka med gjestane sine og for mange blide tilsette!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Berremeg