Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hatt et helt fantastisk opphold på Langedrag.

Vi overnattet i gapahuken ved Gåsetjern; vi sovnet til ulvehyl og fargerik solnedgang.

Samtlige ansatte har smilt og vært 100 % serviceinnstilte.

Omvisningene var rørende, inspirerende og meget lærerike!

Man kommer veldig nært dyrene.

Anbefaler ”dyrepasser for en dag“ dersom en har barn i riktig alder, det var en helt utrolig opplevelse for våre tre barn. Dette var et minne for livet!

Koselig, hjertevarmt sted med sjel og pasjon. Anbefales!

Takk, Lindaspiser
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Flott anlegg med unike dyreopplevelser. Sosialiserte dyr som man kan inn til og være med. Høylandsfe, geit og kaniner ble fort favoritter. Flotte trygge dyr. Fikk inntrykk av god dyrevelferd. Litt lite info ved ankomst men det kan sikkert unnskyldes da det trolig var sommerhjelpere. De var til gjengjeld blide og hyggelige.

Romtips: Få med seg mating og info. God rømmegrøt.
Takk, Foxheim
Anmeldt 18. april 2021

Perfekt tidspunkt å besøke parken. Vi hadde parken nesten for oss selv, og kunne i ro og fred gå rundt og nyte hele området. På denne tiden av året er det lett å se dyr, siden det fremdeles er snø på bakken og lite veggetasjon. Vi overnattet i gapahuken, og det var magisk å ligge der og høre på lyder av dyrene. Grill og ved var tilgjengelig. Er du heldig får du en magisk solnedgang på kjøpet.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Ilzite
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet 2 netter med 2 tenåringer. Ok rom med 3 senger, eget bad. Lytt mellom rommene, ta m ørepropper. Enkel standard. Rent. Mat: Alle får det samme til middag. Lang kø (skyldes smittevern). Ikke mulig å kjøpe noe annet, så kjøp med litt mat til å ha på rommet. Gi beskjed hvis du har matallergi. Tilrettelegger, men har ikke helt kontroll. Mer opplæring av ansatte nødvendig. Hyggelige og hjelpsomme ansatte, men i det store og hele virker det som det kan trenges mer koordinering og opplæring. Men de er gode på smittevern! Opplevelsen med dyrene er imidlertid fantastisk! Og dyrevelferdet er bra. Litt over kr 1000 for voksen på rom med bad, helpensjon og inngang i parken er ingenting å si på.

2  Takk, Ann_CatherineNorway
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte opphold med overnatting. Rommene har papirtynne vegger, så det var mye sjenerende støy fra naborommene. Middagen som var inkludert, var en viltgryte med byggryn, som sikkert er ålreit til voksne, men mine barn rørte ikke maten. Da det ikke var annet å velge i, ville jeg kjøpe noe annet i kafeteriaen, men det var ikke mulig, for da var de stengt. Så mine barn gikk til sengs uten mat den kvelden. Frokosten var kaotisk, og vi stod i kø en halv time før vi fikk satt oss. Veldig uorganisert og kaotisk, og dårlig opplært personale.Veldig mye kø utover dagen i kafeen, og jeg opplevde flere ganger både her og ved mating av dyrene at det var umulig å holde avstand til folk. Det ble alt for tett.
Det er stive priser her også.
Alt i alt et skuffende opphold.

1  Takk, vibwah