“God restaurant.”

Vurdert som nr. 8 av 196 Restauranter i Tossa de Mar
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 14. mai 2018

Mat og service her er bra, uten å være spesielt minneverdig.
Det meste bar preg av å være midt i høysesongen for turister.

Takk, Pedalanton

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Fatastisk søndagsmiddag på can pini. Vi valde vegetarisk paella og andefilet. Nydeleg mat, god vin og flott tilpassing for allergiker! Supre servitørar!

Takk, Inger136
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Tilbake i Tossa etter 7 år og Can Pini skuffer ikke. Alt er profesjonelt, fra du bestiller bord, blir tatt i mot, smaken, flinke og hyggelige folk.
Ovnsbakt Seabass !!!!!
Vi skal tilbake flere ganger denne ferien, garantert !!

Takk, 769rolfh
Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Har masse matglede og er stolte av det de serverer. Her blir du tatt vare på . Mange retter holder så bra standard at det blir vanskelig å velge. Bør prøves.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Jan N
Anmeldt 22. juni 2015

Bestilte en turist meny. Foretten var ikke bra, men hovedretten var meget bra. Kelneren gav god service. Ellers drev de ansatte med nokså aggressiv markedsføring av restauranten ute på gata, noe jeg ikke har sansen for.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Johnqvale

Reisende som så på Restaurant Can Pini, så også på

Tossa de Mar, Costa Brava

Har du vært i Restaurant Can Pini? Del dine erfaringer!