Trip.com
FindHotelUSD 104
Anmeldt 20. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Martin E, Manager på Scandic Alvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Anmeldt 13. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Susanne G, Guest Relations Manager på Scandic Alvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2018

Anmeldt 5. juni 2018

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Susanne G, Guest Relations Manager på Scandic Alvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2018

Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig bra hotell med store rom, og bra bad. Hotellet tilbyr vekkerklokke med brannvarsling for hørselshemmede, noe jeg valgte å benytte meg av. Vekkerklokka var ikke mulig å stille inn riktignok, men koblet den til for brann alarmen sin del. Har alltid med min egen reisevekkkerklokkke uansett så ikke noe stress for min del.
Ved innsjekking ble det litt trøbbel for min kollega blant annet, men de ordnet opp i det. Var der i forbindelse med en konferanse. Det jeg syns var ubehagelig da jeg reagerer sterkt på det pga allergi er det at man har teppe på gulv i restaurant og i møterom ifbm konferanse. Forstår at det er dempende ifbm lyd men det skaper også lett allergi. I restaurant merker man det ikke på samme måte da den er stor og luftig, men inne på møterommet ble det en meget ubehagelig opplevelse ganske fort. Ellers var frokost meget bra med godt utvalg, likeså lunch som ble servert ifbm konferanse.

I tillegg ble det spist middag på hotellet hvor jeg valgte Portobello burger og det er en av de beste vegetariske burgerne jeg har spist noensinne. Søtpotet fries som tilbehør var prikken over i' en. Nei jeg er ikke vegetarianer men har ikke noe problemer med å spise vegetarisk. Angrer absolutt ikke på det valget!

Tommel opp for både bra service og annet som er nevnt. Grunnen til at det ikke blir full score er som nevnt tepper i møterom som skapte ubehagelige reaksjoner for en som er plaget av støv allergi.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, M4985Dannka
Hedir A, Kundansvarig på Scandic Alvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2017

Hej Ann,

Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we try to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the carpet. Providing our guests with the best possible hospitality and service has always been our mission.

Please let us know in advance if you have any special requests next time, and we will do our very best to meet your expectations. I hope your next stay and just around the corner. Write to us if there is anything we can help you with.

Best regards,

Hedir Al-chalabi
Marketing Coordinator

Anmeldt 28. august 2017

Opphold på det jevne. Bra frokost, og bra burger i resturanten. Rommene er passe store, men noe upersonlige. Et blilde og litt farger på rommmen hadde ikke skadet. Badet er ok, men dusjen er av den typen som bløtlegger hele gulvet på badet. Jeg finner sånt irriternde. Ellers ikke noe å si på dette.

Dato for oppholdet: august 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, leifk403
Martin E, Manager på Scandic Alvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2017

Hej Leif.

Tack för din fedback gällande rummen hos oss. Vi ska självklart ta upp detta och se vad vi kan göra för att det ska bli lite mer personligt. Självklart tar vi även en titt på våra duschar också.

Hoppas du hade en bra vistelse oavsett och att vi får ha dig hos oss igen snart!