Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 20. august 2018

Fantastisk. Fantastisk mat, nydelige individuelle rom, herlig betjening og en super annerledes opplevelse. Anbefaler dette på det høyeste. En kort taxi tur til midt i byen, og Stockholm byr jo på alle muligheter.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, espen887
Ulfsunda_Slott, Front Office Manager på Ulfsunda Castle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Tusen tack för er feedback. Vi blir väldigt glada av att höra att ni hade en bra vistelse hos oss och att ni tycker om vårt upplägg. Vi hoppas att ni återkommer till oss snart igen.

Anmeldt 15. august 2017

Det har vært slott, det har vært kurssted, det har vært hjem for alkoholikere, men nå er det en fantastisk plass å overnatt på. Et særpreget interiør. Gode senger. Stille og rolig. Gratis parkering. Når vi skulle gå til frokost måtte vi gå over plassen, men det sto jo selvfølgelig paraplyer klar. God mat. Biljard i 3 etg med utsikt. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 395sveinungh
Ulfsunda_Slott, Front Office Manager på Ulfsunda Castle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2017

Tack så mycket för er feedback. Vi blir glada av att höra att ni haft en bra vistelse hos oss och önskar er varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.

Anmeldt 4. november 2016

I forbindelse med et seminar bodde jeg fem dager på Ulfsunda. Det var en megaflott opplevelse. Flotte rom, god mat og slottet har en interessant historie. Ulfsunda ligger et stykke utenfor sentrum av byen - perfekt for kurs og seminar. Anbefales ikke hvis du skal shoppe eller oppholde mye i sentrum.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Runardo
Ulfsunda_Slott, Front Office Manager på Ulfsunda Castle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2016

Tack för er feedback, vi blir väldigt glada av att höra att ni hade sådan bra upplevelse hos oss. Det är det vi strävar efter och vi blir oerhört stolta att höra från er gäster att vi uppfyller era förväntningar. Vi hoppas verkligen att ni återkommer till oss snart igen.

Anmeldt 6. august 2015 via mobile enheter

Koselige omgivelser, flotte rom og god frokost. Hjelpsomme og flinke personal. Vi fikk et rom hvor vi hadde kveldssol, det førte til at rommet var noe varmt om kvelden/natten. Vi spiste også på restauranten en kveld, god mat og veldig flinke servitører - men stive priser!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Marie A
Ulf A, Informationsansvarig på Ulfsunda Castle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2015

Hej Marie, Ja visst är det koselig hos oss. Hoppas vi ses snart igen!

Anmeldt 9. juli 2015

Ulfsunda Slott ligger flott til i utkanten av Stockholm med kort vei til T-bane og Buss. Dette er et utrolig hyggelig sted, koselig personale og pene rom,. Flott hage og uteplass. Frokosten var enkel men god. Vi spiste middag på hotellet èn kveld, den var kjempegod. Vi var en gruppe som reiste sammen, både familie og venner.
Det ligger en flyplass rett i nærheten som kan være forstyrrende, men den helgen vi var der var det ingen trafikk der. Det var ikke aircondition på rommene. Vi kommer gjerne tilbake :)

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, KirstyLillehammer
Ulf A, Informationsansvarig på Ulfsunda Castle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2015

Beste Kirsty,
Tack så mycket! Vi hoppas få se er snart igen!!