eDreamsUSD 181
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Flott hotell, dessverre uten aircondition, men med utsøkt beliggenhet og gode senger. Itillegg ble vi svært svært overrasket over gjestfriheten deres når vi ankommer hotellet med barn og hund. På det store rommet vårt stod det itillegg egen seng, mat og vannskål til hunden, samt godbiter og ett eget skilt til å henge på døra. Vi har reist mye med hund rundt om i Skandinavia og denne velkomsten er den første og beste i sitt slag. Hotellet har en flott beliggenhet i sentrum. Rent, pent, hyggelig og imøtekommende. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Lisundb
PatrickMoraHotel, Informationsansvarig på Mora Hotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Tack för ditt fina omdöme, nöjda gäster är det bästa vi vet. Välkommen åter

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Rask og vennlig innsjekking. I imøtekommende og service innstilt stab. Rommene og hele hotellet var godt renholdt. Gode senger og standard på hotellet. Bra spa avdeling og god frokost med tilstrekkelig variasjon.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, BSyver

Tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss. Vi är stolta och glada att få dela med oss av vad Dalarna bjuder på.

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Fint hotell med gågaten bare hundre meter unna. Veldig god frokost med variert utvalg av det meste. Hotellet hadde fortjent en toppscore hadde det ikke vært for den dårlige servicen vi fikk i restauranten etter middag. Når kelneren sier han skal hente drikkemenyen og går forbi flere ganger og kikker rart på oss.

Takk, 798oleo
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde en natt på familie suiten.
Var eget rom til barn med masse leker.
Vår 3 åring stor koste seg.
Rommet var stort og fint.
Vi tok et bad i bassenget dagen ved avreise, fint basseng og passe temperatur.
Litt skuffende frokost, kunne vært større utvalg.

Takk, Cathrine_12
Anmeldt 14. juli 2018

Dette er et av de mest gjennomtenkte hotellene jeg har vært på. Alle detaljer når det gjelder innredning, vinsortiment og mat var utvalgt med omhu av eksperter! Det var en flott opplevelse. Bassenget i kjelleren var et stort pluss og det reddet meg fra varmen ute (som nærmet seg 30 grader).

Romtips: Vi bodde ut mot gaten, men det var ikke noe bråk. Da vi syntes det var litt for varmt, satte vi på en stor vifte, som løste problemet!
Takk, Torill R