Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Mora er en fin by mest kjent som mål for Vasaloppet og passeringssted for Siljan runt. Er nok ikke hotellene som drar turister til byen. Men jeg har bodd her i forbindelse med nevnte arrangementer og fungerer til det. Man har seng, dusj, TV og frokost. Det er det man trenger, så ok.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Flott hotell, dessverre uten aircondition, men med utsøkt beliggenhet og gode senger. Itillegg ble vi svært svært overrasket over gjestfriheten deres når vi ankommer hotellet med barn og hund. På det store rommet vårt stod det itillegg egen seng, mat og vannskål til hunden, samt godbiter og ett eget skilt til å henge på døra. Vi har reist mye med hund rundt om i Skandinavia og denne velkomsten er den første og beste i sitt slag. Hotellet har en flott beliggenhet i sentrum. Rent, pent, hyggelig og imøtekommende. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Lisundb
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Rask og vennlig innsjekking. I imøtekommende og service innstilt stab. Rommene og hele hotellet var godt renholdt. Gode senger og standard på hotellet. Bra spa avdeling og god frokost med tilstrekkelig variasjon.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, BSyver
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Fint hotell med gågaten bare hundre meter unna. Veldig god frokost med variert utvalg av det meste. Hotellet hadde fortjent en toppscore hadde det ikke vært for den dårlige servicen vi fikk i restauranten etter middag. Når kelneren sier han skal hente drikkemenyen og går forbi flere ganger og kikker rart på oss.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 798oleo
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde en natt på familie suiten.
Var eget rom til barn med masse leker.
Vår 3 åring stor koste seg.
Rommet var stort og fint.
Vi tok et bad i bassenget dagen ved avreise, fint basseng og passe temperatur.
Litt skuffende frokost, kunne vært større utvalg.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Cathrine_12