“Middag”
Anmeldelse av El Nublo - STENGT

El Nublo
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, bestilte biff og Texmex. Beste måltidet på denne turen. Kjempe service/ underholdning.
Må tilbake snart.

1  Takk, heidrunheim

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

var og spiste en utrolig biffmåltid og fisk som var noe av det beste jeg har spist fikk også titte innom og se hvordan dem har det på kjøkkenet, der var det et nydelig kjøkken som var utrolig bra og jeg kan love alle sammen som drar dit og det er verdt å ta turen innom og spise der anbefaler og teste pasta retter der ! kjempe trivelig folk som jobber der og bra service !! stor klem fra le chef Tom Adrian

1  Takk, Tom Adrian S
Anmeldt 25. oktober 2018

Vi drakk sangria før maten. God pga at det bare var appelsin og sitron i. God suppe på huset, mens vi ventet.
Biffen var perfekt stekt. Gode sauser til. Nydelige stekte grønnsaker. Styr unna salaten. Hva gjorde tunfisk i en salat til biff?
Klønete service. De var mest opptatt av å kjefte på en mann, som satt alene ved et bord.

2  Takk, bentemoent
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte helstekt lammelår. Nydelig mat. Skårer en god tier på en skala fra 0 -10. Beste vi har spist på El Nublo noen gang

1  Takk, KirstiF38
Anmeldt 22. august 2018

Maten var bra og greie priser tross at det ligger i turist området. Litt spesielt at sentrert er omtrent tomt for butikker. Stort bygg der man forventer noe mer tilbud enn nesten bare en spiseplass. Men som sagt grei restaurant.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, FreddyAH