“Flott plass”

Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Anbefaler virkelig en tur hit. Maten var fantastisk, rett og slett. God mat og store porsjoner. Utrolig flott plass med mye asiatisk pynt. Men her må man bestille i forkant hvis man ønsker bord.

Takk, yngvarf2015

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Tilbake til 1001 natt og besøk i Asia. Flott utsmykning i restauranten henviser oss til Asia med alle Buddaer og figurer fra fjerne Østen. Maten er i en klasse for seg og blir presentert av særdeles hyggelige og vennlige kelnere. Vi spiste geitost med salat til forrett. For en smaksopplevelse! Deretter hadde vi and til hovedrett. Også en opplevelse med mange nye smaker. Er takknemlig for å få oppleve dette stedet. Anbefales, men husk å bestille bord på forhånd. Vi kommer garantert tilbake.

Takk, torfratrondheim
Anmeldt 7. desember 2017

Et sted man bør besøke hvis man er på den sydlige delen av Gran Canaria. Har hatt med flere venner dit og alle har vært storfornøyde. Noe helt annet enn det du opplever ellers.
Nydelig mat som er servert på en utsøkt måte av hyggelig betjening. En stoisk ro gjennomsyrer restauranten. Alle vil bli imponert over interiøret som setter en ekstra spiss på besøket. En klar vinner.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tage56
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse både gastronomisk og visuelt. Det var som å komme inn i en helt annen verden med maksimalistisk interiør, utrolig behagelig personale og fantastisk mat. Anbefales på det sterkeste til alle som vil ha en opplevelse litt utenom det vanlige. Dette var vårt første besøk her, men definitivt ikke det siste.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, inlaur
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Tilbake til 1001 natt. Fantastisk inventar som tar oss til den fjerne østen. Vi ble guidet gjennom menyen av kelneren og fikk servert et fantastisk måltid. Sammen med rødvin som også ble anbefalt, ble dette det beste måltidet i løpet av vår ferieuke. Kan trygt anbefale denne restauranten til alle. Husk å bestille bord dagen før.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, torfratrondheim

Reisende som så på Samsara, så også på

Maspalomas, Gran Canaria

Har du vært i Samsara? Del dine erfaringer!