“Nydelig mat! ”

ADDIO MARE (Bellavista, San Fernando)
Vurdert som nr. 276 av 629 Restauranter i Maspalomas
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat - skulle gjerne spist alle måltider alle dagene i ferien. Anbefaler "Biff Provencale", drømmer om denne retten ofte!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 234 350

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vært på Addio Mare flere ganger og kommer garantert tilbake. Fantastisk god mat (hver gang) til hyggelige priser. Alltid hyggelig betjening. Beste restauranten på hele Gran Canaria

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, varigverdi
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Denne restauranten kan anbefales på det sterkeste. Veldig god mat til hyggelige priser. Kvaliteten på maten er den samme hver eneste gang. Vi trenger ikke flere restauranter enn denne :-)

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 189halvardl
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant litt nord for sentrum av playa del ingles med et mer lokalt tilsnitt. Utrolig hyggelig betjening og veldig god mat. Vi spiste pizza som var helt perfekt. Ellers en omfattende meny med noe som bør passe de fleste. I tillegg var det en veldig overkommelig pris Anbefales sterkt!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Erik R
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig kelnere, NYDELIG mat, anbefales på det varmeste ❤ vi kommer gjerne tilbake. Takk for oss

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mette347

Reisende som så på ADDIO MARE (Bellavista, San Fernando), så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i ADDIO MARE (Bellavista, San Fernando)? Del dine erfaringer!