Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Fant en reise hit hos Apollo Norge,mars 2018.

Superior rom med all inclusive.

Merkelig nok finnes det ikke andre enn denne reise hit i deres kalender, men kunne gjerne gjentatt dette.

I den grisgrendte delen av Maspalomas, men kun 100 meter fra Tivoli World kunne dette vært innertier for barnefamilier, men hotellet er mest fylt av voksne par av alle nasjonaliteter.

Har 20+ reiser til GC bak meg men dette hotell slår meg som det fineste av de.
Da kan de som foretrekker fisefine femstjerners fortsatt foretrekke slikt.
Rated til 3+ på Apollo men markedføres av de selv med 4 stjerner og det innfris!

Av meg får de toppkarakter over hele fjøla. Nyoppusset, smilende betjening, skikkelig rent, service hver dag, gratis håndduker ved poolen, godt øl, sangria og grei vin, rikelig varmt vann, veldig gode ekstra store dobbeltsenger, overmadrass og dobbeltDYNE.. for en gangs skyld ikke vondt å sove på siden.

Det er AC på rommene, men vi trengte ikke dette i mars. Kun poolen ved hovedbygget er oppvarmet, ikke noe problem da det er beste stedet å oppholde seg de dager man ikke drar noe sted.

Slår meg at jeg må advare om vårsolen her. Den biter mye mer enn vintersolen og kommer litt overraskende på. Solkrem!! Ingen bønn!

Ca 2 km til Yumbo senter. Som senter flest, men favoritten her i gården. Glem senteret Cita hvis dere ikke er tyske eller har behov for voksent innhold;)

Takk for en skikkelig god ferie Apollo

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, iBergen
Anmeldt 5. mars 2018

Vi bodde en uke her på rom 304 fra 21 - 28. februar 2018. Anlegget er nylig oppusset og fremstår som bra. Vi hadde all-inklusive og det passet oss ypperlig. Maten var veldig bra. Rommene var også store og flotte og sengene var gode å ligge i.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kurt Ove M
THe Koala Garde... T, Gerente på Hotel THe Koala Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2018

Dear Kurt Ove M,

First of all thank you very much for have chosen our hotel to enjoy your holidays in Gran Canaria and for have taken the time writing this review about your wonderful stay.

We deeply appreciate your words because we work daily very hard in order to create experiences like yours.

We are looking forward to welcome you back again in our establishment!!

Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Stor flott nyoppusset leilighet med utgang til fint bassengområde. Barnevennlig og rolig atmosfære. God mat, bra servise og bra renhold ute og inne. Litt langt fra aktiviteter men flott med buss som kjører til stranden daglig. I tillegg går lokale busser rett nedenfor hotellet. Vi var litt uheldig med været, men så kom solen. Det er fine utearealer og rene og gode solsenger.

Takk, kristinr516
THe Koala Garde... T, Gerente på Hotel THe Koala Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2018

Dear Koselig,

Thank you for have written about your experience in our hotel.

We are absolutely delighted about the words you have said about our hotel, the food, the staff, services...everything!

We are looking forward to welcome you back again in our hotel.

Anmeldt 9. februar 2018

Bodde en uke her i Februar 2018. Hadde et fint opphold. Hotellet er i bra vedlikeholdt og har et fint uteområde. Vi bodde i et Superior rom og var godt fornøyd med dette. Renholdet var ikke bra på rommet, men ellers på hotellet var det ryddig og bra.Servicen synes vi var veldig bra. Vi hadde all-inclusive og det overrasket oss positivt. Godt utvalg, sjelden tomt og velsmakende mat. Kelnerene gjorde en kjempejobb og det var alltid trivelig å komme til spisesalen.

Takk, OJB
THe Koala Garde... T, Gerente på Hotel THe Koala Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2018

Dear OJB,

First of all thank you very much for chosen our hotel to enjoy your holidays in this beautiful island.

On behalf the staff of the hotel we appreciate your nice words about our staff, the cleanliness and the building.

We remain at your disposal if you might need something else for your future stay with us.

Anmeldt 7. januar 2018

Jeg bodde på rom 138 fra 15.12.17 til 06.01.18 og stortrivdes hver eneste dag. Rommet var stort, det var rent og tilstrekkelig møblert.
Om jeg skal gi terningkast for personalet, så blir det en klar sekser til alle de jeg traff under oppholdet.
Hotellet er et familiehotell så til tider kan det bli noe støy i restauranten. Da kunne man bare trekke utenfor og spise i hyggelige uteområder.
Det er buffe til alle måltider, og etter tre uker kjenner man menyen. Men kvaliteten er god.
Alle fellesarealer var ren og ryddig.
Det er langt til stranda, men for meg som liker å gå, så passet det ypperlig med en spasertur på 8km t/r hver dag. For dem som er noe mere makelig, er det satt opp buss fra hotellet.
Om jeg ville ha bodd der en gang til? Ja definitivt.

Romtips: Utsikten og terassen vender mot bassenget. ønskes en litt roligere atmosfære, vil jeg anbefale rom som ligger noe vekk fra Poolbaren.
Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, PerP167
THe Koala Garde... T, Gerente på Hotel THe Koala Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2018

Dear Per P,
We would like to thank you for choosing THe Koala Garden and sharing your experience with other travellers. We are glad that we have been able to meet your expectations. We hope to have the opportunity of welcoming you again in a near future. We in the meantime remain in at your disposal for anything you might need.
Best Regards,
The Management