“Middagsrestaurant”

Kjøkken: Italiensk
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Under middels, fikk ikke mat samtidig. Sendte ut indrefilet da den var dårlig stekt. Fikk samme igjen, delt og stekt. Dårlig pommes frites. Hyggelig servitør

Takk, 367steinarg

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten to ganger for middag. Første gang spiste vi entrecôte som var meget bra. Servicen var også godkjent. Andre gang var vi ikke særlig sultne, så en av oss tok avokado med reker. Den andre tok løksuppe. Avokadoen var bra, men løksuppen var under enhver kritikk. Smakløs med alt for mye løk. Etter et par skjeer var det bare løk igjen i tallerkenen. Tilkalte servitøren som var enig i at dette ikke var bra. Han tilbød riktignok en gratis dessert som erstatning, men hadde ikke lyst på det. Ba om regningen, og da den kom med en annen servitør enn den som hadde servert oss, var det full pris for løksuppen. Gjorde henne oppmerksom på at løksuppen var sendt tilbake, men fikk bare et skuldertrekk og ingen beklagelse for dårlig mat. Skal være her noen dager til, men Ciao Ciao får ikke flere besøk av oss.

Takk, 292_ysteine
Anmeldt 7. januar 2018

Rask mottakelse. Hyggelig betjening. Hadde en bruschetta til forrett og en grillet havabbor/seabass til hovedrett (dagens rett). Mild fiskesmak. Kanskje deler var litt løs - og at den hadde blitt bedre saltbakt? Med en Bermejo tørr hvitvin - ble måltidet flott.
(Pris for fisken for 2 pers = € 51,50)

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Svein G
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Anbefaler å ta en tur og er du glad i italiensk mat og er du heldig så kan du få den beste pannacota her. Og god service og grei pris og hyggelige kelnerene anbefaler å ta en tur om du er i området

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 826andr_t
Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

En grei plass for en rolig lunsj på stranden. Solide porsjoner og smakfulle retter. Vi var 5 og alle valgte pasta og alle ble fornøyd.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Holande

Reisende som så på Ciao Ciao Meloneras, så også på

San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria
Maspalomas, Gran Canaria

San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria
Maspalomas, Gran Canaria

Har du vært i Ciao Ciao Meloneras? Del dine erfaringer!