“God mat, fin beliggenhet ved stranden.”
Anmeldelse av Ciao Ciao Meloneras

Ciao Ciao Meloneras
Vurdert som nr. 153 av 644 Restauranter i Maspalomas
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag her kvelden vi kom. Vi ble ikke skuffet. Vi spiste lammekoteletter som var perfekte.
For to dager siden spiste vi igjen her, denne gang spiste vi begge fisk - veldig bra. I kveld, siste kveld er vi her igjen og det ble en fantastisk pizza og lammekoteletter.
Anbefales varmt!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Lisbeth F

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Under middels, fikk ikke mat samtidig. Sendte ut indrefilet da den var dårlig stekt. Fikk samme igjen, delt og stekt. Dårlig pommes frites. Hyggelig servitør

Takk, 367steinarg
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten to ganger for middag. Første gang spiste vi entrecôte som var meget bra. Servicen var også godkjent. Andre gang var vi ikke særlig sultne, så en av oss tok avokado med reker. Den andre tok løksuppe. Avokadoen var bra, men løksuppen var under enhver kritikk. Smakløs med alt for mye løk. Etter et par skjeer var det bare løk igjen i tallerkenen. Tilkalte servitøren som var enig i at dette ikke var bra. Han tilbød riktignok en gratis dessert som erstatning, men hadde ikke lyst på det. Ba om regningen, og da den kom med en annen servitør enn den som hadde servert oss, var det full pris for løksuppen. Gjorde henne oppmerksom på at løksuppen var sendt tilbake, men fikk bare et skuldertrekk og ingen beklagelse for dårlig mat. Skal være her noen dager til, men Ciao Ciao får ikke flere besøk av oss.

Takk, 292_ysteine
Anmeldt 7. januar 2018

Rask mottakelse. Hyggelig betjening. Hadde en bruschetta til forrett og en grillet havabbor/seabass til hovedrett (dagens rett). Mild fiskesmak. Kanskje deler var litt løs - og at den hadde blitt bedre saltbakt? Med en Bermejo tørr hvitvin - ble måltidet flott.
(Pris for fisken for 2 pers = € 51,50)

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Svein G
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Anbefaler å ta en tur og er du glad i italiensk mat og er du heldig så kan du få den beste pannacota her. Og god service og grei pris og hyggelige kelnerene anbefaler å ta en tur om du er i området

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 826andr_t

Reisende som så på Ciao Ciao Meloneras, så også på

San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria
Maspalomas, Gran Canaria

Maspalomas, Gran Canaria

Har du vært i Ciao Ciao Meloneras? Del dine erfaringer!