“Bortgjemt perle - verdt en omvei”

Restaurante Parque Romántico
Vurdert som nr. 7 av 639 Restauranter i Maspalomas
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Alt var perfekt; maten og service og prisnivået. En bortgjemt perle som virkelig overrasket. Og innfridde…! Skulle gjerne tatt lunsj her også…

1  Takk, ElectraNorge

Anmeldt 8. mars 2020

Vi ville ha litt ekstra når vi skulle feire vår 40 års bryllupsdag, og valgte denne restauranten etter tidligere anbefalinger på Tripadvisor, og ble absolutt ikke skuffet!
Nydelig utsøkt gourmet mat. Vi hadde tre forskjellige retter som alle var utsøkte. Vi prøvde hver av de to dessertene og de smakte himmelsk! Hyggelig betjening. Kokken kom egenhendig ut og spurte om vi var fornøyd. Dette med 2 glass hvitvin, en flaske rødvin pluss 2 kaffe til under 1000 NOK er ingenting å si på prismessing.
Det ble en minneverdig bryllupsfeiring.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, sturlae
Anmeldt 6. desember 2019

Hadde med oss et vennepar på denne restauranten i sørlige del av Playa del Ingels. Fint bungalowområde med denne restauranten midt i. Satt på terrassen, fint laget til for gjestene, veldig god mat og glimrende, hyggelig service.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, mortenh259
Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Søkte etter restaurant på Tripadvisor i nærheten av vårt hotell. Bakenfor anonym inngang åpenbarte en fredelig oase seg. Spiste deilige friterte scampi og drakk nydelig vin. Kelneren profesjonell og serviceminded, hyggelige priser! Vi kommer igjen

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, thore477
Anmeldt 7. august 2019

God serviceog nydelig mat. Vi bestilte tre retter og alle var fantastiske. Kjøtt tartaren var fantastisk. En flaske husets vin,vann, tre retter og dessert endte på ca 80 euro. Death by chocolate var helt nydelig. Rettene deles.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 591theah
Mur H, Manager på Restaurante Parque Romántico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Thank you very much for your recommendation!
We are very happy to read that you enjoyed the dinner with us and hope to receive you again very soon!

Kind regards!

Reisende som så på Restaurante Parque Romántico, så også på

San Agustin, Maspalomas

Har du vært i Restaurante Parque Romántico? Del dine erfaringer!