“Nydelig tapas”

Kjøkken: Spansk
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi har vært innom Bandera hvert år når vi er på ferie i Maspalomas og det har vært vellykket hver gang. Mange gode retter å velge i, både med sterk smak og med søtt eller bare godt, som f eks serranoskinke.
Anbefales absolutt.
PS også godeviner som Celeste crianza.

Takk, ReidarB30
Cristina G, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Bandera Tapas y Copas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Thanks for your comment. We are really glad you have enjoyed with us. We look forward to seeing you soon.

Kind regards

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 15 stk som droppet innom, likevel ordnet de plass og fant et rolig fint bord til oss. Servitørene snakket skandinavisk og tok villig imot bestillingene fra barna. Maten kom raskt og smakte helt fantastisk. Vi hadde en veldig god opplevelse her

Hvis det skulle være noe å utsette, så var det at servitørene var litt preget over at det var mange gjester, og at de derfor var litt korte.

Her kommer vi gjerne igjen

Takk, frankhellesnes
Cristina G, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Bandera Tapas y Copas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Thanks for your comment. It is a real pleasure to know our customer find in Bandera Tapas y Copas a place to feel right at home.

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Kom hit for å prøve tapas, Ble overasket over hvor fort maten kom og kvaliteten på maten. Bra cocktails også!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Maria A
Cristina G, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Bandera Tapas y Copas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Thanks for your comment. It is a real pleasure to know our customer find in Bandera Tapas y Copas a place to come back.

Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og veldig hyggelige servitører. Vi reserverte bord til dagen etter også. Litt høy musikk, men så var vi i aldersgruppen mellom 8-80 år . Restauranten ligger ikke ved promenaden ved havet, men i et butikksenter.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 73Tone
Cristina G, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Bandera Tapas y Copas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2018

Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Besøkte denne tapas-restauranten med min familie i mars 2018 for lunsj . Stedet fremstår som en av de bedre med tanke på kvalitet på mat, renhold og service. Smårettene er delikate og smakfulle. Prisen er hyggelig med tanke på kvalitet. Anbefaler et besøk her!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, lines93

Kind regards

Reisende som så på Restaurante Bandera Tapas y Copas, så også på

Har du vært i Restaurante Bandera Tapas y Copas? Del dine erfaringer!