“Rustikk canarisk restaurant”

Vurdert som nr. 143 av 634 Restauranter i Maspalomas
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Ligger litt utenfor Playa del Ingles, ca 5 euro med taxi. Det er mulig å sitte både ute og inne. Stemningsfullt med masse planter og små og store bord. Hyggelig personale. Levende musikk torsdager, fredager og lørdager. Du blir møtt av en nydelig lukt fra den store grillen. Godt utvalg på menyen både av mat og drikke. Både kanin og geit kan anbefales. Vi har hatt med mange forskjellige venner dit og alle har vært meget fornøyde. Et sted utenom det vanlige.

Takk, UnniF39

Anmeldt 16. februar 2017

De har nydelig mat og koselig stemning. Hyggelig personale i idyllisk atmosfære. De har spennende retter som du ikke får på alle restauranter.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, mariahJ4751UU
Anmeldt 14. februar 2017

Spesielt sted litt utenfor turistområdet. Enkelt å ta taxi, for langt å gå. Anbefaler deres geiterett. Helt skjønn, det samme er deres tapas.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, _methafk
Anmeldt 13. august 2015 via mobile enheter

Her oppleves det veldig at vi er i GranCanaria. Vi sitter ute blandt frodige planter i rustikk miljø, dekorert med gamle bruksting og spiselige vekster. Servitør er akkurat passe flørtende, korrekt og effektiv. Vi spiste noen fantastisk gode spareribs , smakfull marinade og så mørt at det smeltet på tungen. Kan virkelig anbefale et måltid her.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Bodil H
Anmeldt 6. desember 2013

Vi var 11 personer som hadde bestilt bord for å feire forskjellige jubileumer.
Jeg var aldrig i tvil hvor vi skulle spise fordi jeg hadde vært på La Cabanita flere ganger.
Dette er den beste plassen jeg har spist på. Alle i selskapet var meget fornøyd med maten.
Levende musikk ved bordene var en veldig fin opplevelse.
Vi kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: november 2013
    • Atmosfære
1  Takk, Gunder S

Reisende som så på La Cabanita Park, så også på

Maspalomas, Gran Canaria
Montana La Data, Gran Canaria

Maspalomas, Gran Canaria
San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Har du vært i La Cabanita Park? Del dine erfaringer!