“Ikke gå forbi!”

20:00
Vurdert som nr. 25 av 590 Restauranter i Maspalomas
Prisklasse: kr 120 - kr 299
Anmeldt 27. juni 2023 via mobile enheter

En unnseelig plass i passasjen fra stranden mot fyret, men vi ville prøve noe nytt.
Vi bestilte Grillspyd mixed kjøtt, og ble veldig positivt overrasket.
Raus porsjon, og salaten som ble servert på tallerken var i øvre smaksklasse - og fremheves spesielt!
Anbefales, vi kommer tilbake!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, JohnBreivik
By El Oasis, Dueño på El Oasis Tapas y Cócteles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2023

Nos alegra que les haya gustado el servicio! Muchísimas gracias por compartir su experiencia con nosotros ❤️.

Esperamos volver a verles!! 🔝

Anmeldt 15. februar 2023 via mobile enheter

Veldig god mat, og hyggelig betjening! Spennende å se de flambere fisk 🐟 Ventet kanskje litt for lenge på å få maten, men likevel veldig oppmerksomme kelnere 😊

Dato for besøk: februar 2023
Takk, kristined528
El Oasis Tapas & Cócteles, Propietario på El Oasis Tapas y Cócteles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2023

Un gran placer, muchísimas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Esperamos volver a verles y llegar a las 5 estrellas!! ❤️

Anmeldt 31. januar 2023 via mobile enheter

Skulle egentlig bare ta en øl på vei hjem etter en lang gåtur på standen, men endte opp med en helaften. Veldig god service av hyggelige og ikke minst blide ansatte. Og veldig god mat. Stor takk til Sole og resten av gjengen som alle gjorde sitt beste for at vi skulle få en fin kveld. Anbefales 😊👍

Dato for besøk: januar 2023
Takk, 24marith
El Oasis Tapas & Cócteles, Propietario på El Oasis Tapas y Cócteles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2023

Un gran placer, nos alegra muchísimo que les haya gustado el servicio. Esperamos volver a verles! ❤️

Anmeldt 28. desember 2022

Nydelig mat, kjempegod service og hyggelig betjening.
Alt godt
Ikke første gang vi var der og heller ikke den siste
Vi vil spesielt berømme Mustafa for den gode opplevelsen vi hadde der

Dato for besøk: desember 2022
1  Takk, norunnj2022
El Oasis Tapas & Cócteles, Propietario på El Oasis Tapas y Cócteles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2023

Gracias a vosotros chicos!!! Nos vemos pronto!

Anmeldt 26. desember 2022 via mobile enheter

Bra service. Trekker opp til 2 poeng. Maten derimot var noe v det dårligste jeg har spist i mitt liv. Det er helt uforståelig at denne restauranten har bra score. Vi bestilte en moctail som smakte melk og banan. Skulle være noe eksotisk men smakte ikke godt. Octopus var brent, honningglaserte kjøttet var tørt og kunne ikke spises. På toppen av det hele var det lov å røyke på restauranten . På nabobordet satt noen og kjederøykte og detvstinkwt røyk . Paellaen var god. Ellers var dette noe av det verste jeg har spist. Selv om vi ikke rørte 2 bestillinger med kjøtt fordi det ikke var spisbart så fikk vi ikke avslag på regningen. Spurte heller ikke, men dette er tydeligvis ikke en restaurant som bryr seg om kvalitet. Ville ikke gått hit igjen selv om vi hadde blitt tilbudt gratis mat.

Dato for besøk: desember 2022
Takk, humla73
El Oasis Tapas & Cócteles, Propietario på El Oasis Tapas y Cócteles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2022

Sentimos mucho no poder satisfacer vuestra cena. Le pedimos encarecidamente una oportunidad más para poder cambiar sus expectativas negativas con nosotros.
Nos tomamos muy en serio nuestra labor y tomareros cartas al asunto.
Un saludo! 👍

Reisende som så på El Oasis Tapas y Cócteles, så også på

San Agustin, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i El Oasis Tapas y Cócteles? Del dine erfaringer!