13 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 01.08.21
FindHotel
Lol.travelUSD 329
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi reiser med en venn i rullestol og hotellet er meget BRA tilrettelagt. Servicen er fantastisk. Alle som jobber her gjør ALT for at vi skal trives. Rolig og rent ved bassenget. Dette er et av de flotteste hotellene vi har bodd på. Vi anbefaler folk i rullestol og booke seg inn på bungalowen. Maten er også meget bra.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Lis197
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi skulle på en ukes ferie i varmen som et avbrekk på en mørk og hustrig vinter. Siden vi var noe skuffet på sist opphold mht standard og til dels service, valgte vi denne gang et bedre alternativ. Valget falt på Hotel Riu Palace Meloneras. Vi ble ikke skuffet. Vi har ved flere anledninger vært i området, så omgivelsene var vi godt kjent med. Vi hadde også hatt opphold på nabo hotellet, som også var av høy standard. Hotellet har alle fasiliteter som kan tenkes. Frokosten var utmerket. Jeg kan ikke erindre jeg manglet noe. Så var det servicen. Ved en anledning hadde en av de mange «vaktmestrene» som var på hotellet, vært innom på rommet vårt og flikket (malt) på ene veggen. Vi hadde trolig ikke oppdaget det, men vi var akkurat innom rommet da han holdt på. Han var innom flere av rommene i etasjen. Vi synes ikke noe om at det ble malt på rommet mens vi bodde der, så vi gav beskjed til betjeningen. I vår vante tro, trodde vi ikke at de kom til å reagere noe nevneverdig. Men der tk vi feil. De beklaget på det sterkeste det som hadde skjedd, og tilbydde oss sporenstreks et nytt rom. Vi tok i mot tilbudet, og siden det var bare et par rom ved siden av, så flyttet vi fort sakene våre over selv m de tilbydde å gjøre det for oss. Vi gjekk ut på basseng området igjen. Etter endt dag med soling, kom vi tilbake til rommet og ble overasket av en stor flaske Proseco på bordet med en hilsen/ beklagelse fra betjeningen. Super service. Noe jeg syns er viktig på et hotell, er seng, klima og bad. Her har jeg ingenting å utsette. Klima anlegget fungerte som det skulle, og det var rent og pent. Kan anbefales, men dette er en høy prisklasse.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, AndersZorn
Anmeldt 4. februar 2018

Hotellet er stort, men det føles ikke slik. Det er flere bassenger og mange solstoler inndelt i små områder, som gjør at det føles som det er ferre folk enn det er. Vi møtte bare hyggelige og serviceinnstilte ansatte, det virker som om alle er stolte av hotellet og jobben de gjør, og det har de all grunn til å være. Veldig rent og vedlikeholdt hotell både inne og ute. Vi kom inn på rommet ved et par anledninger da det ble rengjort, og de hadde framme sengene og vasket både under og bak dem. Både frokost og kveldsbuffet var av meget høy kvalitet. Veldig gode senger. Apparatene på treningsrommet bør oppgraderes, de var gamle og noen var ute av drift hver dag.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, Spokkos
Anmeldt 18. januar 2018

flotte rom i hagen med supre bassenger med havutsikt.stille og rolig hotell med flott service god mat og hyggelige smilende ansatte.
Kort vei til senter med flotte og gode restauranter,med utsikt over havet med en fi solnedgang.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, 162sveing
Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

Dette er det flotteste hotellet jeg har vært på! For en service og for ett hotell. Vi dro på kjæreste tur og valgte dette hotellet ut fra Trip Advisor og dets gode omtale. Her er det meget rent og pent. Hyggelig betjening og oppmerksomme ansatte. De vet ikke hva godt de kan gjøre for en og de smiler hele tiden. Rommet vårt ble stelt to ganger per dag. En gang på morgenen og en gang på kvelden. Her finnes flere restauranter men to av dem må bestilles på forhånd. Maten i bufferen som inngikk i halvpensjonen vår, overgikk alt man kan forvente av en buffet. Helt fantastisk. Vi undres svært over andre tilbakemeldinger, andre gjester gir av dette hotellet. Å si noe negativt om dette stedet, blir nesten som å gi en karakter tre (3) fordi solen ikke skinner hele dagen eller fordi håndkleet var krøllete. Her er absolutt intet å utsette på noe som helst. Det var mange servitører som tok godt vare på alle gjestene. Hotellets område er enkelt oversiktelige. Vi er på besøk i november og har kun sett 3-4 barn. Det er nok ikke tiden for barn her i november. De har visst ett barnebasseng her også. Gjennomsnittsalderen på denne turen lå på rundt 40 pluss. Mest pensjonister. Tyskere, nordmenn, dansker, svensker og nederlendere etter det vi forstod. Ved bassenget gikk det servitører rundt og tok imot bestilling på snack og drikke. På ettermiddagen og kvelden ble det vasket og pusset over det hele. Til og med søppelbøttene ble pusset på. Prisene for basseng snacks og drikke var middels. Nesten som norske priser men knapt så dyrt som der. Vi hadde direkte utsikt til havet fra den ytterste kanten av området. Utsikten har vi også fra lengre inn over området, ettersom hotellet er bygget på en slik måte. Promenaden og butikkene logger hundre (100) meter fra selve hotellet. Her selger de allt en måtte trenge på en ferie, pluss mere. Restauranter ligger også tett i tett det. Stedet passer perfekt for dem som er dårlig til beins eller som ikke ønsker å gå så langt. Her er det mye orntlige folk. Hyggelige gjester. At håndklær blir lagt ut på solsengene på morgenen, er nok noe vi bare må venne oss til. Det er ikke noe å klage på. Her er det bare å stå opp tidlig om msn vil få seg en god solseng og ett godt sted å ligge. Slik er det bare og slikt gjør alle her. Helt OK. Det er nok av senger i solen og nok av plass. Vet ikke hva mere godt jeg skal si om dette stedet, for det er bare bra!!! Vel koster det litt men det er verdt hver ei krone for en slik deilig luksus. Cava til frokost er det også. Vi har halvpensjon og det er også fint. Da slipper vi å gå langs gatene for å finne ledige bord til en middag. Maten på hotellet er like mye lokal som ellers på resturantene. Da vi kom ned til hotellets restaurant for å spise middag en halv time før de lukket, stod kjøkkenet fortsatt å stekte mat foran oss, og fylte på ny mat på fatene. Jeg ber deg som leser dette om å ta en titt på alle som gir lavere karakter enn topp karakter. Klagene som tidligere er gitt har ingen grunnlag i hva dette hotellet egentlig har av bekvemmeligheter og service. Vi kan ikke klage på ting hotellet ikke kan gjøre stort med, eller klage på at vi har det for godt. Nå skal vi komme oss hjemover etter en ukes nytelse. Da skal det bestilles en ny tur til samme sted, det er helt sikkert!! Jeg er sikker på vi vil få samme opplevelse i de neste 10 år vi vil velge å komme igjen! Tusen takk for en herlig opplevelse og for ett fortryllende opphold.

Dato for oppholdet: november 2017
3  Takk, susannep838