“Er MUST for mat og vinelskere i Maspalomas”
Anmeldelse av Lux 22 Restaurante

Lux 22 Restaurante
Vurdert som nr. 2 av 591 Restauranter i Maspalomas
Prisklasse: kr 69 - kr 618
Anmeldt 8. juli 2023 via mobile enheter

Detaljer!
Fantastisk betjening som var helt korrekt, serviceminded og samtidig hadde et godt smil og god kommentar på lur.
Maten var HELT fantastisk, og en opplevelse!

Ønsker du en opplevelse innenfor gastronomiets univers, drar du hit.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, GoPlaces12309993326
Jerre Koenen, Eigenaar på Lux 22 Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2023

Takk for den fantastiske vurderingen deres! Vi jobber hardt for å tilby en utmerket service, inkludert et vennlig smil. Vi er glade for at dere likte matrettene våre og hadde en flott kulinarisk opplevelse. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til restauranten vår! kjærlighet, team Lux 22

Anmeldt 27. april 2023

Fantastisk mat, bestillte t-bond steak, og det smakte vidunderlig. Perfekt stekt og god service. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Daydream00356288910
Jerre Koenen, Eigenaar på Lux 22 Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2023

Hei, Takk for denne fine anmeldelsen. Forhåpentligvis ser vi deg snart igjen. Kjærlighet, team Lux 22

Anmeldt 11. februar 2023 via mobile enheter

Maten var helt nydelig sammen med vinpakken. Servitørene Aleš, Alehandro, Rafael var oppmerksomme og passet på oss hele tiden. Beste servicen vi har fått. Vi gikk for 5-retters og det var magisk. Anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: februar 2023
Takk, Mats D
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: mai 2024
Jerre Koenen, Eigenaar på Lux 22 Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 2 uker siden

Dato for besøk: mai 2024
    • Atmosfære
Jerre Koenen, Eigenaar på Lux 22 Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Reisende som så på Lux 22 Restaurante, så også på

San Agustin, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Lux 22 Restaurante? Del dine erfaringer!

© 2024 Tripadvisor LLC Med enerett.

Dette er den versjonen av nettstedet vårt som er gitt til personer som snakker i . Hvis du er bosatt i et annet land eller en annen region, velger du den egnende versjonen av Tripadvisor for ditt land eller område i rullegardinmenyen.